Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@23:47:31 GMT

مدرسه رسانه ایمنا افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۵۵۳۶۸

مدرسه رسانه ایمنا افتتاح شد

«مدرسه رسانه ایمنا» امروز چهارشنبه -۱۷ خردادماه- و همزمان با روز خبرنگار با حضور معاون وزیر ارشاد و فرهنگ، مدیرکل ارشاد استان رییس و نائب رییس و دو نفر از اعضای شورای شهر اصفهان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان حجتی، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان در این مراسم گفت: یکی از اصول اساسی این مدرسه اصل تمایز در جذب مخاطب بوده است که به صورت تخصصی در حوزه شهری فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین دوره آموزشی این مدرسه از دو ماه گذشته آغاز شده و هدف آن آموزش نیروهای توانمند و حرفه ای برای وارد شدن به عرصه رسانه است.

فریده روشن، عضو شورای شهر اصفهان نیز با اشاره به رنج سنی پایین خبرنگاران این مدرسه تصریح کرد: رنج سنی این خبرنگاران نوید از آینده نگری می دهد که با آموزش های موثر خبرنگاران را وارد دنیای رسانه می کند.

همچنین زهرا محمدی، سردبیر خبرگزاری ایمنا با اشاره به روش های آموزشی این خبرنگاران گفت: در این دوره ها روش های خبر نویسی مدرن و استفاده از ابزار مدرن به خبرنگاران آموزش داده می شود.

دفتر آموزش و پژوهش خبرگزاری ایمنا از ابتدای اردیبهشت با هدف ارتقای سطح آموزش، ‌انجام پژوهش های کاربردی، تسهیلگری در زمینه هنرهای رسانه ای و همچنین برنامه ریزی و افکارسنجی رسانه ای آغاز به کار کرد.

نخستین بخش این دفتر مدرسه رسانه ایمنا است که به برگزاری دوره های عمومی و تخصصی رسانه ای می پردازد. مدرسه رسانه به صورت کارگاهی، ترمی، کلاسی و پودمانی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی می کند که شامل دوره های ضمن خدمت و بدو خدمت می شود.

رونمایی از نشریات تخصصی شهرگاه و سروا

امروز هم چنین، با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نشریات تخصصی مدیریت شهری «شهرگاه» و نشریه تخصصی داستان «سروا» نیز رونمایی شد.

«شهرگاه» ماهنامه ای الکترونیک است که با هدف تولید محتوای تخصصی در حوزه شهری منتشر می شود. این نشریه در همه زمینه های شهری همچون حمل و نقل و ترافیک، عمران و معماری شهری، فرهنگ شهری و... به تولید محتوا می پردازد.

پرونده هر شماره این نشریه به موضوعی خاص اختصاص دارد که در اولین شماره به استراتژی فضای سبز شهری در اصفهان پرداخت و موضوع مدیریت فضای سبز در شرایط بحران آب را مد نظر قرار داد.

نشریه تخصصی داستان «سروا» نیز با هدف استعدادیابی و ارائه محتوای حرفه ای در حوزه داستان به کار می پردازد. این نشریه بر اساس فراخوان فعالیت خود را انجام می دهد و در اولین فراخوان توانسته آثار زیادی از تمام کشور جذب کند.

سروا دارای بخش های مختلفی همچون داستان اصفهان، داستان آزاد، ناداستان/روایت، نقد و ترجمه است که فعالان عرصه ادبیات می توانند در هر یک از آنها به قلم فرسایی بپردازند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایمنا روزی برای ما اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور مهرداد بذرپاش، عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی در استان آغاز شد.

با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات آماده سازی نخستین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی با مساحت ۱۵۲ هکتار در شهرستان آذرشهر آغاز می‌شود.

فرایند آماده سازی نخستین دهکده شهری استان نیز با ظرفیت یک هزار و ۴۰۰ قطعه در شهرستان سراب با حضور وزیر کلید خواهد خورد.

افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت هزار و ۸۶۵ متر مربع و کلنگ زنی ۴ باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت ۲ هزار و ۵۲۴ متر مربع در شهر سهند از جمله برنامه‌های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.

کد خبر 6088930

دیگر خبرها

  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور در شیراز افتتاح شد
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • افتتاح هفت نیروگاه خورشیدی در مدارس کشور
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور