Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، طی مراسمی با حضور مسئول بازرسی لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) و جمعی از یسیجیان، از زحمات احمد سامی فرمانده سابق پایگاه شهدای شهرک امام خمینی (ره) و پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل و مهرداد کشتمند به عنوان فرمانده جدید این پایگاه معرفی شد.
حجت الاسلام والمسلمین علی سهرابی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی (ع) در این جلسه نکاتی را با اشاره به آیاتی از قرآن کریم و احادیثی از معصومین (ع) در مورد تصدی مسئولیت در جامعه اسلامی و حفظ این جایگاه و حساسیت آن توسط مسئولین ایراد نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین نیکوکلام جانشین فرماندهی ناحیه نیز به اهمیت تشکیل قرارگاه مسجد در پایگاه‌های مقاومت بسیج پرداخت و گفت: هدف از تشکیل این قرارگاه خدمت به مردم و نمازگزاران هر مسجد و محله می‌باشد که ما در سپاه و بسیج ظرفیت‌های بسیاری برای این امر داریم که می‌توان به اقشاری، چون بسیج حقوق دانان، بسیج صنعت، بسیج هنرمندان و... اشاره کرد و این ظرفیت‌های بزرگ را فرماندهان پایگاه‌های مقاومت با همکاری و همدلی امامان جماعت در مسجد و پایگاه شرایط حضور آنان را فراهم، و از توانایی‌ها و خدماتی که اقشار می‌توانند به مردم ارائه دهند بهره‌مند سازند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۵۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با صبح چهارشنبه عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» شهر سمنان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان، معاون استاندار سمنان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

این مجموعه بهداشتی و درمانی قرار است با هدف خدمت رسانی به اقشار کمتر برخوردار شهر سمنان ساخته شود. بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی سمنان این خانه بهداشت دارای بخش پزشک، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره، سنجش سلامت و… خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در مراسم کلنگ زنی این طرح ضمن اشاره به اقدامات خوب دولتمردان در زمینه بهداشت و درمان، گفت: رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار یکی از مهمترین رسالت‌های مسئولان ما به خصوص در زمینه بهداشت و درمان باشد.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی با بیان اینکه خدمات خوبی در دولت در بخش سلامت به مردم ارائه شده است، تاکید کرد: ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» با هدف ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم یکی از همین اقدامات خوب است که باید از مسئولان قدردانی کرد.

در حاشیه این مراسم، نماینده ولی فقیه در استان سمنان با حضور در مسجد منطقه کهنه دژ پای صحبت‌های مردم نشست. مردم این محله از مشکلات منطقه و محل سکونت خود نکاتی را بیان کردند.

کد خبر 6087412

دیگر خبرها

  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است