Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@15:43:42 GMT

چیکن شویو یک غذای خوشمزه ژاپنی و متفاوت

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۵۵۶۰۵

چیکن شویو یک غذای خوشمزه ژاپنی و متفاوت

چیکن شویو یک غذای محبوب متعلق به مناطق هاوایی. اغلب با برنج سرو می‌شود. واژه‌ی shoyu در زبان ژاپنی به معنای سس سویاست. اجازه دهید مرغ ۱ ساعت در مخلوطی از آن بخوابد، البته هر چه بیشتر بهتر.
مواد لازم برای تهیه چیکن شویو

۱ فنجان س. سویا ۱ فنجان شکر قهوه‌ای ۱ فنجان آب 4حبه سیر ۱ عدد پیاز، خردشده ۱ قاشق سوپ‌خوری ریشه‌ی زنجبیل تازه، رنده شده ۱ قاشق سوپ‌خوری فلفل سیاه، آسیاب شده ۱ قاشق سوپ‌خوری آویشن، خشک شده ۱ قاشق چایخوری، فلفل قرمز، له شده (اختیاری) ۱ قاشق چایخوری فلفل تند هندی (اختیاری) ۱ قاشق چایخوری پودر پاپریکا ۲ کیلو و نیم ران مرغ، بدون پوست



طرز تهیه چیکن شویو

سس سویا، شکر قهوه‌ای، آب، سیر، پیاز، فلفل سیاه، آویشن، فلفل قرمز، فلفل هندی و پاپریکا را در کاسه‌ی شیشه‌ای یا سرامیکی بزرگ با هم مخلوط کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ران‌های مرغ را به آن بیافزاید و هم بزنید تا ران‌ها به این مواد آغشته شوند. درب کاسه را با سلیفون پلاستیکی بپوشانید و اجازه دهید مرغ‌ها به مدت ۱ ساعت در یخچال در این مواد بخوابند. کبا‌ب‌پز را آماده کنید و توری آن را کمی چرب نمائید. مرغ‌ها از موادی که در آن خوابانده شده‌اند، خارج کنید. مابقی مواد را دور بریزید. اجازه دهید ران‌ها به مدت ۱۵ دقیقه بر روی کباب‌پزی که از قبل گرم نموده‌اید، کباب شوند و بپزند.

منبع: آشپزی بین الملل

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آشپزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • 17 درمان سریع خانگی التهاب معده
  • «کرایی مرغ» یک غذای مجلسی که باید امتحانش کنی
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • (ویدئو) بحث عجیب درباره زیاده‌روی در عرق خوری در برنامه گلزار!
  • خوشمزه‌های مضر را با نوشابه نخورید!
  • قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)
  • بحث درباره زیاده روی در عرق خوری در برنامه گلزار