Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@19:51:04 GMT

ابهام در انتقال هافبک رئال مادرید به چلسی

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۵۵۸۲۹

ابهام در انتقال هافبک رئال مادرید به چلسی

هنوز شرایط انتقال متئو کواچیچ، ستاره کروات و جوان رئال مادرید به چلسی نامشخص است.

به گزارش "ورزش سه"، نیمکت نشینی های متوالی و قرار گرفتن زیر سایه بازیکنان بزرگ در خط میانی رئال مادرید باعث شد در نهایت تحمل متئو کواچیچ به پایان رسیده و وی به صورت رسمی به باشگاه درخواست جدایی دهد.

 

 

اگرچه چند روز قبل جولن لوپتگی مدعی شد کواچیچ در رئال مادرید باقی خواهد ماند، اما به نظر می رسد حالا انتقال او به چلسی قطعی شده و وی طی ساعات آتی قرارداد خود را رسما منعقد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما ابهام بزرگ، شرایط این انتقال است. مارکا مدعی شد رئال مادرید هرگز علاقه ای به از دست دادن کامل ستاره کروات خود ندارد و قرارداد او با چلسی یک ساله و بدون بند خرید خواهد بود تا کواچیچ تابستان سال دیگر دوباره به برنابئو بازگردد.

 

اما بسیاری از منابع دیگر مانند نشریات اگلیسی و البته اسکای اسپورتس معتقدند این قرارداد همراه با بند خرید خواهد بود و چلسی می تواند در تابسان سال آینده قرارداد کواچیچ را نهایی کند اما به هر حال به زودی و با نهایی شدن این انتقال، آینده کواچیچ معلوم خواهد شد.

چلسی نقل و انتقالات اروپا 2019-2018 متئو کواچیچ نقل و انتقالات اروپا رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی نقل و انتقالات اروپا 2019 2018 متئو کواچیچ نقل و انتقالات اروپا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۵۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند

باواریایی‌ها قصد دارند خیال خود را به طور بلند مدت از حفظ پدیده این‌ فصل‌شان، حفظ کنند. 

بایرن مونیخ تمایل دارد تا قرارداد جدیدی با الکساندر پاولوویچ امضا کند. 

طرفداری | به گزارش بیلد، قرارداد فعلی این بازیکن که حدود ۵ ماه قبل امضا شد، تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد ولی تمدید آن، مزایای اقتصادی بیشتری برای این هافبک جوان به همراه خواهد آورد. پاولوویچ که حتی توسط یولیان ناگلزمان به تیم ملی آلمان هم دعوت شده است، پاییز گذشته اولین قرارداد حرفه‌ای خود را امضا کرد. پاولوویچ ۱۹ ساله که محصول آکادمی بایرن مونیخ است، در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا در ۱۵ مسابقه به میدان رفته است. او همچنین ۲ بازی در لیگ قهرمانان انجام داده و در مجموع این ۱۷ بازی، ۲ گل زده و ۲ پاس گل هم فرستاده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند