Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- مدير کل راه و شهرسازي خراسان رضوي و عضو هيات مديره شرکت عمران شهر جديد گلبهار گفت: سالانه 800 ميليارد ريال پروژه در زمينه خدمات روبنايي و زيربنايي در شهر جديد گلبهار به بهره برداري مي رسد.

محمد رضا اخوان عبداللهيان روز چهارشنبه با حضور در خبرگزاري جمهوري اسلامي مرکز خراسان رضوي به مناسبت روز خبرنگار افزود: بودجه سالانه شهر جديد گلبهار يک دهم بودجه کل استان است و امسال هزار و 200ميليارد ريال براي اين شهر تعيين شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: شهر جديد گلبهار از جمله شهرهاي جديد و موفق کشور و رو به توسعه است و تاکنون پروژه هاي مختلف بسيار در اين منطقه به بهره برداري رسيده و آينده درخشاني براي آن رقم زده است.
مدير کل راه و شهرسازي خراسان رضوي گفت: زميني به مساحت 20 هکتار در گلبهار براي ساخت دهکده ورزشي المپيک در نظر گرفته شده که اولين نمونه در کشور به شمار مي رود و ساخت آن به زودي آغاز خواهد شد.
وي افزود: تاکنون 34 کيلومتر از پروژه قطار برقي مشهد - گلبهار زيرسازي شده و ابنيه آن به پايان رسيده است که به نظر مي رسد تا 2 سال آينده ساخت ريل آن نيز به اتمام برسد.
اخوان عبداللهيان اظهار داشت: يکي از مشکلات شهر جديد گلبهار، نبود مرکز درماني بود که در سفر اخير رئيس جمهوري به خراسان رضوي 400 ميليارد ريال به ساخت بيمارستان 60 تختخوابي گلبهار اختصاص يافت که اين تعداد تا 400 تخت قابل افزايش خواهد بود.
وي همچنين با اشاره به محدوديت اعتباري اداره کل راه و شهرسازي خراسان رضوي گفت: پيمانکاران حوزه راه سازي سه هزار ميليارد ريال از اين اداره طلبکار هستند که اميد است بتوان مطالبات آنها را پرداخت نمود.
مدير کل راه و شهرسازي خراسان رضوي همچنين با تبريک روز خبرنگار افزود: رسالت يک رسانه انعکاس اخبار شفاف و صحيح است که خبرگزاري جمهوري اسلامي تاکنون در اين زمينه به نحو شايسته عمل کرده است.
وي اظهار داشت: حوزه فعاليت اداره کل راه و شهرسازي بسيار گسترده و پاسخگوي مراجعين بسيار است که مي طلبد براي بيان مشکلات، دغدغه ها و خدماتي که دولت در حوزه راه و مسکن به مردم ارائه مي کند، رسانه ها همکاري بيشتر و نزديکتر با اين مجموعه داشته باشند.
7489 / 6053
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۶۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد

این پروژه که با هزینه ۵۰۰ میلیارد ریال در فاصله تنها ۴۵ روز ساخته شده توانایی تولید ۱.۲ مگاوات برق را دارد و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار شد با اجرای فاز دوم این پروژه، امکان تولید ۲ مگاوات برق توسط این مجموعه فراهم شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078500 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد