Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان شهریار گفت: همه مسئولان شهرستان شهریار در تلاش هستند تا حوزه اشتغال در شهرستان را به مرحله تثبیت رسانده و با حضور سرمایه گذاران در حوزه های مختلف زمینه اشتغال جوانان این منطقه فراهم شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  پایگاه خبری راه مبین، نوراله طاهری فرماندار شهرستان شهریار عصر امروز در جمع خبرنگاران، ضمن اشاره به کمبود منابع آبی در شهرستان شهریار گفت: کمبود منابع آبی، مشکلات جدی برای کشاورزان شهرستان شهریار ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان شهریار ادامه داد: حل مشکل کم آبی کشاورزی منطقه با تخصیص پساب مصوب شده در طی چند تفاهم نامه، حل شدنی است، با تخصیص این پساب دشت شهریار سیراب شده و بخش عمده ای از مشکلات آبی در حوزه کشاورزی این منطقه برطرف می شود.

طاهری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به موضوع بیکاری در شهرستان شهریار، گفت: همه مسئولان شهرستان شهریار در تلاش هستند تا حوزه اشتغال در شهرستان را به مرحله تثبیت رسانده و با حضور سرمایه گذاران در حوزه های مختلف زمینه اشتغال جوانان این منطقه فراهم شود.

وی ضمن اشاره به احداث شهرک صنعتی شهریار، بیان کرد: یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به شهرستان شهریار، احداث شهرک صنعتی شهریار بوده که این موضوع یکی از اصلی ترین نیازهای امروز شهرستان شهریار است.

طاهری ادامه داد: باید تلاش کنیم واحدهای تولیدی و خدماتی شهرستان در کنار آرامش در خدمت رسانی و ایجاد اشتغال برای جوانان، مشکلات زیست محیطی کارگاه های خود را نیز کاهش دهند.

وی ادامه داد: واحدهای صنعتی و تولیدی آلاینده های زیست محیطی دارند که می توانند خسارات جدی و جبران ناپذیری به محیط زیست پیرامون خود وارد کنند به همین دلیل احداث شهرک صنعتی شهریار بسیاری از مشکلات صنایع شهرستان شهریار را برطرف می کند.

فرماندار شهرستان شهریار گفت: امروز اوضاع اقتصادی کشور در شرایط حساس و خاصی قرار دارد لذا همه مسئولان و مردم  باید کار و تلاش بی وقفه را سرلوحه امور خود قرار دهند.

طاهری افزود: متاسفانه بانک ها همراهی مطلوبی با صنایع نداشته و توجه ای به هموار کردن مشکلات آن ها ندارند، امروز واحدهای تولیدی، صنعتی و گلخانه ای با مشکلات زیادی روبرو هستند که امیدواریم این نگاه تغییر کرده و قدم های موثری در حوزه تولید و صنعت برداشته شود.

وی در پایان گفت: یکی از راهکارهایی که به منظور تسهیل امور مرتبط با تولید و صنعت اندیشیده شده «تشکیل کارگروه تخصصی» در حوزه رفع موانع تولید و اشتغال زایی در شهریار می باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۶۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت اعضای یک شرکت هرمی کلاهبردار در شهریار

 سردار مهدی کرمی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مبارزه با جرائم اقتصادی و کلاهبرداری در شهرستان، اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در شهر فردوسیه شهریار، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران قرار گرفت.

مأموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی، دفتر شرکت‌های هرمی را شناسایی و با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و ۲۸ نفر از اعضای این شرکت را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه برخی اقلام شامل کامپیوتر، لپ‌تاپ و جزوات و کتابچه‌های آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی از مخفیگاه متهمان کشف شد، تصریح کرد: این افراد که عمدتاً از اتباع بیگانه بودند با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

کرمی با اشاره به اینکه سرگروه‌های شرکت‌های هرمی با وعده‌های پوشالی برای کسب درآمد و اشتغال به جذب افراد به‌ویژه جوانان در این شبکه‌ها و شرکت‌های خیالی اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد: این‌گونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل می‌کند که حل این معضل هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بازداشت اعضای یک شرکت هرمی کلاهبردار در شهریار
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • احداث باغ در پایاب چاه‌های قزوین، ممنوع
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است