Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ وزارت دارایی آلمان اعلام کرد: تا کنون برای بازگرداندن ۳۰۰ میلیون یورو وجه نقد از حساب‌های بانکی ایران به این کشور تصمیمی نگرفته‌ایم.

به نقل از رویترز، وزارت دارایی آلمان امروز چهارشنبه گزارش‌های منتشره درباره صدور مجوز برای خارج کردن ۳۰۰ میلیون یورو (۳۴۸ میلیون دلار) وجه نقد از حساب‌های بانکی ایران در آلمان را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دارایی آلمان با صدور بیانیه‌ای در این خصوص اعلام کرد: درخواست ایران هنوز مورد مطالعه است. گزارش‌های رسانه‌ای درباره آزادسازی این وجوه از طریق اداره گمرگ، صحیح نیستند. فرایند‌های بازرسی هنوز کامل نشده اند.

به گزارش رویترز، هفته نامه آلمانی Die Zeit روز چهارشنبه گزارش داده بود، واحد اطلاعات مالی وزارت دارایی آلمان به این جمع بندی رسیده که انتقال این پول به ایران با قوانین آلمان در خصوص مبارزه با تروریسم تناقضی ندارد.

رئیس جمهوری آمریکا دوشنبه ۱۵ مرداد ماه جاری با امضای دستوری اجرائی تحریم‌های پیشتر تعلیق شده علیه ایران را ۳ ماه پس از خروج یکجانبه این کشور از برجام دوباره بازگرداند.

این در حالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا ۸ ماه مارس سال جاری میلادی (۱۸ اردیبهشت) به بهانه‌های واهی و به صورت یکجانبه از این توافق خارج شد و تهدید کرده بود که تحریم‌های واشنگتن علیه تهران که بر اساس توافق مذکور در زمان دولت قبلی این کشور تعلیق شده بود را بازمی گرداند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت ایران و آلمان مبارزه با تروریسم ترامپ دونالد ترامپ ترامپ و ایران دارایی های ایران در آلمان رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۶۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی

به گزارش صدای ایران،معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنشی به صدور حکم اعدام برای توماج صالحی خواننده رپ زیر زمینی و یکی از متهمان ناآرامی‌های سال ۱۴۰۲ ایران، آن را نقض فراگیر حقوق بشر از سوی ایران خواند.

ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: "ما بار دیگر استفاده حکومت ایران از حکم اعدام به عنوان ابزاری برای سرکوب حقوق بشر و آزادی‌های اساسی مردم را محکوم می‌کنیم. ما همچنان گزارش‌های مربوط به وضعیت توماج صالحی را از نزدیک دنبال می‌کنیم".

وی افزود: "ابزار‌های مختلفی برای اعمال فشار بر حکومت ایران به منظور مقابله با «نقض جدی و فاحش حقوق بشر» وجود دارد".


دیگر خبرها

  • بالاترین نرخ بیکاری در آلمان از سال ۲۰۱۵
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • موسیالا: اگر به من بود می‌گفتم ام‌باپه به بایرن بیاید
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • هشدار مقام آلمانی درباره خطر عملیات لیتوانی برای بودجه ارتش
  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست
  • عملیات دائمی در لیتوانی پروژه‌ای هزینه‌بر برای ارتش آلمان
  • دست رد سوئیس به استفاده از سود اموال مصادره شده روسیه