Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۹ امروز برنامه‌های آماده‌سازی خود را در ورزشگاه صنایع دفاع برگزار کرد. تمرین امروز حواشی داشت که در زیر می‌خوانید.

* پیش از شروع تمرین شفر سرمربی استقلال بازیکنان را به جلسه فنی برد و حدود ۳۰ دقیقه توصیه‌های لازم را به آنها انجام داد.

* هنگامی که شفر منتظر بازیکنان استقلال در جلسه فنی بود، کلاغ‌ها در زمین چمن ورزشگاه نوبنیاد حضور داشتند که سرمربی تیم استقلال به شکلی عجیب مشغول شمارش کلاغ‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حرکت سرمربی تیم استقلال باعث تعجب عکاسان شد و آنها مشغول گرفتن عکس از این صحنه شدند.

 

* الحاجی گرو مهاجم نیجریه‌ای و جدید استقلال امروز در تمرین آبی‌پوشان شرکت کرد. این بازیکن بلافاصله بعد از حضورش در تمرین برخورد گرمی با استقلالی‌ها داشت و حسابی با آنها گرم می‌گرفت.

* دوربین برنامه ورزش و مردم در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت و با نمایندگان رسانه‌ها مصاحبه‌ای را ترتیب داد.

* پیش از شروع تمرین شفر خبرنگاران را در زمین چمن نزد بازیکنان برد و برای دقایقی با آنها صحبت کرد. سرمربی تیم استقلال ضمن تشکر از خبرنگاران رسانه‌های گروهی توضیحاتی را به آنها ارائه کرد و سپس مهدی رحمتی و پژمان منتظری روز خبرنگار را به آنها تبریک گفتند.

* هنگامی که خبرنگاران در زمین چمن بودند روزبه چشمی با شوخی به آنها گفت لطفاً با لباس شخصی در زمین چمن حاضر نشوید.

* بعد از صحبت‌های شفر با بازیکنان استقلال سرمربی آبی‌پوشان برای دقایقی با روزبه چشمی به صحبت پرداخت.

* ووریا غفوری که از روز گذشته مجدداً به تمرینات اضافه شده است امروز پابه‌پای سایر استقلالی‌ها تمرین کرد.

* هنگامی که شفر مشغول صحبت با دوربین برنامه ورزش و مردم بود بازیکنان در میانه زمین حرکات جالبی را انجام داده و حتی حرکات موزون انجام می‌دادند! نکته جالب توجه اینجا بود که این اتفاقات در حضور کولی مربی جامائیکایی انجام می‌شد و آنها یک تمرین خاص را انجام داده و این موضوع باعث شد تا تمامی بازیکنان به دست زدن و انجام حرکات موزون بپردازند. این حرکت آبی‌پوشان باعث شد تا شفر برای یک لحظه مصاحبه را قطع کند و به خبرنگاران بگوید چنین جوی در تیمش حاکم است.

* بازیکنان استقلال که حسابی الحاجی گرو را تحویل گرفته بودند بعد از این اتفاق از او خواستند که به سبک سنت کشورش حرکات موزون انجام بدهد که وی هم این کار را انجام داد و بازیکنان هم برای او دست زدند.

* در حاشیه تمرین امروز از خبرنگاران پذیرایی شد.

* با وجود شایعاتی که پیرامون انصاری از استقلال شنیده می‌شود، اما این بازیکن در مراحل تمرینی امروز تیمش حضور داشت.

* در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس آقاوسط را انجام دادند. در بخش بعد که تمرینات تاکتیکی جدی‌تر شد، سرمربی تیم استقلال از خبرنگاران خواست تا محل تمرین را ترک کنند و تمرین او پشت درهای بسته برگزار شود. اواخر تمرین امروز زیر نور پروژکتورهای ورزشگاه صنایع دفاع برگزار شد.

* تیم فوتبال استقلال فردا آخرین تمرین خود را پیش از دیدار مقابل تراکتورسازی برگزار خواهد کرد و آبی‌پوشان بعد از پایان تمرین راهی هتل خواهند شد.

به گزارش فارس، تیم استقلال روز جمعه از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۰:۴۵ به مصاف تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی خواهد رفت

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: زمین دوربین مصاحبه فوتبال لیگ برتر تراکتورسازی تبریز ورزشگاه آزادی استقلال تمرین شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۶۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس‌) درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها

استقلال روز جمعه در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر به مصاف تیم شمس‌آذر قزوین خواهد رفت.

با توجه به برگزاری این دیدار در ورزشگاه آزادی، جواد نکونام، سرمربی استقلال از هواداران این تیم برای حضور در ورزشگاه دعوت کرد.

 

دیگر خبرها

  • دقیقی: فردا دنبال انجام بازی زیبا هستیم
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • یامگا تمرین را شروع کرد؛ گزارش تصویری تمرین استقلال
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • حرکات تکنیکی و مهارت های تماشایی بازیکنان بارسلونا در ال کلاسیکو / فیلم
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • (عکس‌) درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار
  • بازیکن استقلالی از باشگاه شاکی شد و سر تمرین نرفت
  • لحظه روشن شدن مشعل المپیک ۲۰۲۴ | انجام حرکات نمایشی توسط مردان |‌ پوشش خاص آنها را ببینید