Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-23@08:44:24 GMT

بارندگی شدید در چین و جاری شدن سیل

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۵۶۸۱۶

‍‍‍‍‍‍

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما ، بارش شدید باران سبب جاری شدن سیل در بخشهایی از چین شده است.
از روز پیش بارندگی در بخشهای متعددی از چین شروع شده و مشکلات بسیاری را برای مردم بوجود آورده است. بارش باران به جاری شدن سیل در بخشهای زیادی از چین از جمله استان هیبی Hebei منجر شده است. سیل خسارتهای گسترده ای را به بار آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان محلی در استان هیبی به مردم هشدار وضعیت اضطراری داده اند. بارانهای موسمی در پکن پایتخت چین نیز سبب جاری شدن سیل شده است. سیل سبب مسدود شدن برخی از جاده های ارتباطی شد. سازمانهای امدادی و بویژه آتشنشانی برای امدادرسانی به سیل‌زدگان وارد عمل شده اند.
سیل در برخی از مناطق با رانش زمین و خراب شدن جاده ها و معابر نیز همراه بوده است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بارش سيل چين خسارت گزارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۶۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی‌ ویرانگر در پاکستان/ شمار قربانیان به ۸۷ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شینهوا، براساس اعلام مقامات سازمان ملی مدیریت بحران پاکستان، شمار قربانیان بارندگی‌های هفته اخیر در این کشور به ۸۷ نفر افزایش یافته است و بیش از ۸۰ نفر نیز مصدوم شده‌اند.

براساس اعلام این نهاد، بارندگی شدید ۲ هزار و ۷۱۵ خانه را در سراسر پاکستان تخریب کرده است و بیشتر قربانیان به دلیل فروریختن ساختمان جان خود را از دست داده یا مصدوم شده‌اند. شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان ضمن ابراز همدردی با خانواده قربانیان، خواستار تسریع کمک‌رسانی نهادهای مربوطه به مناطق سیل‌زده شد.

براساس اعلام سازمان هواشناسی، بارندگی‌ها در پاکستان تا ۲۲ آوریل (دوشنبه) ادامه خواهد داشت و رانش زمین و سیلاب احتمالاً در دوره دوم بارندگی یعنی ۲۵ تا ۲۹ آوریل رخ خواهد داد.

افغانستان نیز در حال تجربه کردن بحرانی مشابه است. براساس اعلام رسانه‌ها، بارندگی شدید و جاری شدن سیل در ۲۳ ولایت این کشور، به جان باختن حدود ۷۰ نفر و مصدوم شدن بیش از ۵۰ تن منجر شده است.

کد خبر 6083481

دیگر خبرها

  • سیل و طوفان این‌بار چین را هدف گرفت
  • آبگرفتگی خیابان‌های خرم‌آباد پس از بارندگی‌های شدید (فیلم)
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم
  • ادامه بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در کردستان
  • معمای یک سیل مرموز در دبی
  • تخلیه شهر‌های جنوبی چین در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیل
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • تلفات بارندگی و سیل در پاکستان به حدود ۱۰۰ تن رسید
  • تداوم بارندگی‌ ویرانگر در پاکستان/ شمار قربانیان به ۸۷ نفر رسید