Web Analytics Made Easy - Statcounter

 
تبلیغات پر رنگ و لعابی که در خصوص شامپو‌های تقویت کننده و ضد ریزش مو در رسانه‌ها می‌بینیم، باعث شده بعضی افراد که حساسیت زیادی نسبت به مو‌های خود دارند، استفاده از این شامپو‌ها را در برنامه‌شان قرار دهند و هر چند وقت یک بار بابت تهیه این قبیل شامپو‌ها با برند‌های مختلف پول زیادی نیز پرداخت کنند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، رژیم غذایی، شیوه زندگی، قرار گرفتن در معرض استرس، و ژنتیک از مهمترین دلایلی هستند که باعث ریزش مو می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اگر ریزش مو شما شدید است و شامپو‌های گران کارساز نبوده اند در اینجا توصیه می‌کنیم که درمان طبیعی و موثر زیر را به کار گیرید.

برای تقویت و درمان ریزش مو‌های سرتان نیاز به تغییر شامپو نیست کافی است ۳ ماده روغن رزماری، کپسول روغن لیمو و ویتامین E. را به شامپو مورد نظر اضافه کنید و از نتایج شگفت انگیز آن بهره‌مند شوید. پس از ساخت شامپو آن را هفته‌ای دو بار هنگام استحمام به همه قسمت‌های سر پخش نموده و با نوک انگشتانتان به آرامی‌روی پوست سرو موهایتان ماساژ دهید.
گفتنی است، اضافه کردن این ۳ ماده به شامپو‌های معمولی، به شما کمک می‌کند که پوست سر خود را تقویت و ریزش موهایتان را کنترل کنید.   منبع: سیمرغ 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مو مراقبت از مو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار سیلاب‌ با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر + فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فریدونشهرگفت: تاکنون بیش از ۵۰۰ سازه آبخیزداری شامل بند‌های خاکی، سنگی ملاتی و گابیونی به منظور ذخیره روان آب‌ها و جلوگیری از وقوع سیلاب در این شهرستان احداث شده است.


علی رحیمی میانگین بارش سالیانه نزولات جوی شهرستان فریدونشهررا بیش از ۵۵۰ میلیمتراعلام کرد و افزود: در سال‌های گذشته حجم زیادی از این بارش‌ها به صورت روان آب و سیلاب ازشهرستان به صورت روان آب یا سیلاب خارج می‌شد یا باعث خسارت‌هایی به عرصه‌های کشاورزی و منابع طبیعی می‌شد که با احداث سازه‌های آبخیزداری ۸۰ درصد روان آب‌ها و سیلاب‌ها مهار شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی گفت: طرح‌های آبخیزداری وبیولوژیکی در حوزه‌های آبخیزداری پشتکوه، قلعه سرخ و میدانک و پلاسجان باهدف ذخیره سازی روان آب‌ها، کنترل سیلاب ها، جلوگیری از فرسایش خاک و افزایش نفوذ پذیری آب در سفره‌های زیرزمینی شهرستان در دو سال گذشته با بیش از ۸۰ میلیارد ریال اجرا شده است.


کارشناس آبخیزداری منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فریدونشهر هم گفت: این شهرستان یکی از سرشاخه‌های اصلی سه سد مهم کشور، زاینده رود، کارون و دز است، که احداث سازه‌های آبخیزداری نقش مهمی در کاهش ورود رسوبات ناشی از فرسایش خاک به این سد‌ها دارد.


سیامک اسفنانی افزود: جلوگیری از فرسایش خاک، تکمیل چرخه کربن، احیاء و حفظ محیط زیست و منابع طبیعی، پیشگیری از خسارات و آسیب‌های سیل و تغذیه چشمه ها، قنوات و سفره‌های زیرزمینی ازمهمترین اهداف و فواید اجرای طرح‌های آبخیزداری است.

دیگر خبرها

  • مهار سیلاب‌ با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر + فیلم
  • ماده‌ای سمی که به راحتی می‌توان از تولیدش جلوگیری کرد
  • رشد انفجاری موها با مصرف این ماده غذایی
  • دمنوشی که موجب جلوگیری از اضافه وزن می‌شود
  • فضای سبز و تقویت سلامت میکروبیوتای روده و پوست
  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید؛ مضرات حمام طولانی چیست؟
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا میدهد
  • بهترین روش دوش گرفتن برای اجتناب از آسیب رسیدن به پوست
  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید/ مضرات حمام طولانی چیست؟
  • یکی از معجزه‌آساترین خواص این گیاه تقویت دید چشم است