Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو ایوانکوویچ پس از اینکه سرمربی پرسپولیس، بسیار خوب عمل کرد و موفق شد در ۱۴۰ بازی، ۶۱٫۴۳ درصد بازی ها با نتیجه برد به پایان برساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مقایسه نتایجی که برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس گرفته با نتایج سایر مربیان خارجی که به تیم های باشگاهی در ایران آمده اند برتری قابل توجه پروفسور را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج فوق العاده ای که برانکو با پرسپولیس گرفته باعث شده او تبدیل به محبوب ترین مربی خارجی تاریخ باشگاه شود. قبل از برانکو بودند مربیانی که در پرسپولیس به محبوبیت رسیدند اما آن ها در نتیجه گیری ابدا به برانکو نزدیک هم نیستند. مثلا مصطفی دنیزلی در دو برهه سرمربی پرسپولیس شد. در هر دو دوره و به ویژه در اولین دوره پرسپولیس چنان زیبا و تهاجمی بازی می کرد که در فوتبال ایران نظیر نداشت. اما تیم او به خاطر ضعف در دفاع و دروازه هرگز در نتیجه گیری موفق نبود. بقیه مربیان خارجی هم نه نتایج خوبی در پرسپولیس گرفتند و نه به جایگاهی در ذهن و قلب هواداران رسیدند.

تنها استانکو پوکله پوویچ بود که در چند سال متوالی توانست نتایج خوبی بگیرد. جدایی او از پرسپولیس هواداران این تیم را ناراحت کرد. چند ماه پیش بود که برانکو ایوانکوویچ خبر داد یکی از پاهای استانکو به دلیل بیماری قطع شده و این خبر پرسپولیسی ها را اندوهگین کرد. وینگو بگوویچ شروع خوبی در پرسپولیس داشت اما در ادامه نتایج بسیار بدی گرفت و با سرافکندگی پرسپولیس را ترک کرد. بقیه مربیان خارجی در پرسپولیس کاملا ناموفق بودند و مقایسه شان با برانکو از اساس اشتباه است. اما همین معدود موفق ها هم فاصله بعیدی با پروفسور دارند.

برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس آنقدر خوب کار کرده که بعید است در آینده هم کسی بتواند موفقیت های او را تکرار کند. البته در مجموع درصد بردهای استانکو در پرسپولیس از برانکو هم بیشتر است. اما برانکو به افتخارات بیشتری رسیده. ضمن اینکه او در نیم فصل دوم لیگ چهاردهم که پرسپولیس تیم ضعیفی بود سرمربی شد و طبیعتا در ابتدا نتایج خوبی هم نگرفت.

برانکو ایوانکوویچ :

تعداد بازی ۱۴۰؛ درصد برد ۶۱٫۴۳

مانوئل ژوزه:

تعداد بازی ۱۷؛ درصد برد ۲۹٫۴۱

زلاتکو کرانچار:

تعداد بازی ۲۱؛ درصد برد ۳۸٫۱۰

نلو وینگادا:

تعداد بازی ۹؛ درصد برد ۳۳٫۳۳

آری هان:

تعداد بازی ۱۲؛ درصد برد ۴۱

راینر زوبل:

تعداد بازی ۳۱؛ درصد برد ۵۴٫۸۳

وینگو بگوویچ:

تعداد بازی ۳۰؛ درصد برد ۳۶٫۶۶

ایوان متکوویچ:

تعداد بازی ۱۴؛ درصد برد ۵۰

استانکو پوکله پوویچ:

تعداد بازی ۵۸؛ درصد برد ۷۰

هانس یورگن گده:

تعداد بازی ۱۱؛ درصد برد۳۶٫۳۶

همه افتخارات برانکو با پرسپولیس

۲ قهرمانی لیگ برتر؛ لیگ ۹۵-۹۶ و ۹۶-۹۷

یک نایب قهرمانی لیگ برتر؛ ۹۴-۹۵

۲ قهرمانی سوپرجام؛ ۹۶ و ۹۷

یک نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ ۲۰۱۷

۲ عنوان برترین مربی لیگ برتر ایران: ۹۵-۹۶ و ۹۶-۹۷

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آری هان پرسپولیس تهران زلاتکو کرانچار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۷۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به رئال مادرید: اسطوره در فکر جدایی!

به گزارش "ورزش سه"، رائول در زمان حضورش در مستطیل سبز یکی از بهترین و محبوب‌ترین ستاره‌های رئال مادرید بود که نقش مهمی را در موفقیت‌ها و قهرمانی‌های این تیم با گل‌هایی که به ثمر رساند ایفا کرد. 

او پس از پایان دوران فوتبالش خیلی زود دوره‌های مربیگری را پشت سر گذاشت و توانست مدرک معتبرش را از یوفا دریافت کند و از سال 2019 هدایت تیم دوم رئال مادرید که به کاستیا معروف است را برعهده گرفت و توانست توانایی‌هایش را روی نیمکت این تیم هم نشان دهد. 

پیش از این گفته شده بود که او پیشنهادهایی حتی از تیم‌های لیگ برتری مانند اورتون دریافت کرده بود اما تصمیم گرفت به حضورش در رئال ادامه دهد اما حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داده است که این اسطوره رئال به مدیران این باشگاه خبر داده که آماده است تا آنها را ترک کند. 

جدایی او بستگی به پیشنهادهایی دارد که دریافت خواهد کرد. چند رسانه آلمانی خبر داده بودند که باشگاه‌هایی در بوندسلیگا علاقه زیادی به همکاری با او دارند اما هنوز پیشنهادی به صورت رسمی ارائه نشده است.

دیگر خبرها

  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • کاهش تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها در آمریکا برای دومین سال متوالی
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • شوک به رئال مادرید: اسطوره در فکر جدایی!
  • پیانیچ: الگری مقصر نتایج و عملکرد یوونتوس نیست؛ جدایی از رم برایم دردناک بود