Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-02@22:56:19 GMT

اعلام همبستگی «حزب‌الله» و «بدر» عراق با ایران

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۵۷۸۵۷

به گزارش فارس: گردان‌های حزب‌الله عراق در بیانیه‌ای ضمن اعلام همبستگی با مردم و دولت ایران در برابر تحریم‌های آمریکا، این گونه اقدام‌ها را ظالمانه خواند.

حزب‌الله شامگاه چهارشنبه تأکید کرد که هنگامی که گروه تروریستی داعش مناطق گسترده‌ای از عراق را به اشغال خود درآورد، ایران در کنار این کشور ایستاد.

حزب‌الله عراق تصریح کرد که تحریم‌های ضدی ایرانی آمریکا بیانگر آن است که لابی صهیونیستی و دلار‌های سعودی «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا را کنترل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه تأکید شده است: «توده‌های مردم وفادار عراق در یک صف در کنار برادران خود در ایران می‌ایستند و از آن‌ها حمایت می‌کند».

سازمان بدر عراق به رهبری «هادی العامری»، نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که تحریم‌های آمریکا علیه ایران در تضاد با همه قوانین و مقررات بین‌المللی است.

«نوری المالکی»، رئیس ائتلاف دولت قانون عراق نیز در واکنش به تحریم‌ها آمریکا علیه ایران، این تحریم‌ها را محکوم کرد و گفت که این کونه اقدامات «نقض آشکار» قوانین بین‌المللی است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۷۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران

رسانه دولتی کره شمالی سه‌شنبه از جدیدترین دور تحریم‌های آمریکا علیه ایران که در پی پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل اعلام شد، به شدت انتقاد کرد.

به گزارش فارس؛ خبرگزاری کِی‌سی‌ان‌اِی کره شمالی در واکنش به اعلام اخیر تحریم‌های آمریکا علیه صنعت هواپیما‌های بدون سرنشین ایران، پاسخ پهپادی و موشکی تهران در پی حمله تروریستی اسرائیل به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق را ناشی از حملات نظامی این رژیم خواند و افزود «ایالات متحده واقعیت‌ها را به بیراهه برد، به گونه‌ای که گویی ایران مسئول وخامت وضعیت منطقه بوده و تحریم‌های ناعادلانه اعمال کرد».

این رسانه دولتی افزود «رفتار بی‌پروای آمریکا اقدامی خشونت‌آمیز، غیرقانونی و غیرانسانی است که به حاکمیت ایران تجاوز می‌کند. هیچ چیز نمی‌تواند اراده نیرو‌های مسلح و مردم ایران برای حفظ حاکمیت و عزت این کشور را در هم بشکند».

دیگر خبرها

  • ایران هفت شخص و پنج نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • تحریم‌های جدید ایران علیه آمریکا
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی آمریکایی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • تحریم های جدید ایران علیه آمریکا
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • بیانیه جامعه دانشگاهی آزاد کرمانشاه در اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکا
  • اعتراضات دانشجویان طرفدار فلسطین، تهدیدی برای یهودیان نیست
  • سرکوب خشن تجمع همبستگی با غزه در دانشگاه ویرجینیای آمریکا+ فیلم