Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@00:19:50 GMT

طرز تهيه سالاد هندوانه و خيار

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۵۸۰۰۰

طرز تهيه سالاد هندوانه و خيار

خبرگزاري آريا -

طرز تهيه سالاد تابستاني هندوانه و خيار
فصل تابستان فرارسيده و همه دنبال غذاهاي سالم، سريع و خنک هستند. بدون شک هندوانه يکي از محبوب ترين ميوه ها در فصل تابستان است و چه چيزي بهتر از تهيه يک سالاد تابستاني با اين ميوه محبوب؟ ما طرز تهيه سالاد تابستاني هندوانه و خيار را به شما آموزش مي دهيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالادي ساده و بسيار خوشمزه که تهيه آن زمان زيادي از شما نخواهد گرفت.
سالاد تابستاني هندوانه و خيار همانطور که از نامش پيداست يک سالاد تابستاني خلاقانه و خوش طعم است. ترکيب هندوانه، خيار و پنير شايد چيزي نباشد که تا به حال به آن فکر کرده باشيد، طعم شيرين و خنک هندوانه در کنار طعم نمکي پنير مزه اي متفاوت است.
مواد لازم براي تهيه سالاد خوشمزه تابستاني هندوانه و خيار :
* هندوانه کوچکيک عدد خيار بدون دانه که بسيار باريک برش داده شده2 عدد پنير ريکوتا يا پنير تبريز 200 گرم دانه کدو تنبل نمک زده شده و سرخ شده ¼ فنجانروغن زيتونبه مقدار لازمنمک دريايي و فلفل سياهبه مقدار لازم
* هندوانه کوچک (ترجيحا قسمت هاي بدون دانه يا دانه گرفته شده هندوانه استفاده شود.)
پنير ريکوتا چيست؟
پنير ريکوتا يک نوع پنير ايتاليايي است که اصالت آن به شهر سيسيل باز مي گردد و به‌ وسيله باقيمانده آب پنير پس از توليد آن تهيه مي شود. ريکوتا در لغت به معناي دوباره پخته شده است. به دليل اينکه طي فرآيند توليد، بيشتر چربي جذب پنير اصلي مي شود، ريکوتا داراي مقدار چربي اندکي است. اين پنير سرشار از کلسيم، پروتئين، فسفر و انواع ويتامين هاست و تا 6 ماه مي توان آن را در فريزر نگه داشت.
طرز تهيه سالاد تابستاني هندوانه و خيار :
تهيه اين سالاد تابستاني بسيار ساده است. فقط کافي است هندوانه را به ميزان لازم خرد کرده و به شکل مثلثي و باريک برش دهيد. حتما هسته ها را جدا کنيد که خوردن سالاد آسان تر شود.
خيارها را به حلقه هاي باريک برش داده و به اين ترکيب اضافه کنيد. معمولا دو مرحله اول به صورت نوبتي انجام مي شود که خيار و هندوانه لا به لاي هم قرار بگيرند.
سپس پنير ريکوتا (در صورتي که به پنير ريکوتا دسترسي نداشتيد از پنير ليقوان يا پنير تبريز استفاده کنيد.) را به صورت خلالي برش داده و لا به لاي خيار و هندوانه قرار دهيد.
در نهايت دانه هاي کدو را روي سالاد ريخته و نمک و فلفل به ميزان دلخواه اضافه کرده و مقدار کمي روغن زيتون روي آن مي ريزيم. سالاد تابستاني هندوانه و خيار آماده سرو است. نوش جان!
منبع : banooyeshahr.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۸۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از صنعا، با آغاز تعطیلات تابستانی در یمن، فعالیت اردوگاه‌های تابستانی در این کشور نیز برای جذب دانش آموزان در دوره‌های تابستانی آغاز می‌شود. این اردوگاه‌ها گروه‌های سنی مختلف را مورد توجه قرار می‌دهند تا مهارت‌های مختلفی را به آنها بیاموزند و بسیاری از مطالب را که معمولا در مدرسه فرا نمی‌گیرند، به آنها آموزش دهند. این اردوگاه‌ها فرصتی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و داوطلبانه است
مواد آموزشی مراکز و دوره‌های تابستانی به شکلی ارائه می‌شود که برای دانش آموزان قابل درک باشد و احساس خستگی نکنند. در این دوره ها، پس از نماز صبح با دعا و استغفار و قرائت قرآن آغاز می‌شود و فعالیت‌های ورزشی نیز بخشی از این برنامه هاست. در این دوره‌ها همچنین اعتماد به نفس دانش آموزان برای استفاده از توانایی‌هایی که دارند آموزش داده می‌شود...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:
دانش آموز
مربی اردو
پدر یک دانش آموز

دیگر خبرها

  • هشدار به کسانی که هر روز پنیر میخورند
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • برچیدن کمپ‌های پناهجویان در آستانه بازی‌های المپیک پاریس
  • طرز تهیه پنیر با ۲ لیتر شیر ، زنجبیل و لیموترش (فیلم)
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • طرز تهیه سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو
  • وحید امیری در لیست خروج تابستانی پرسپولیس
  • برای مبارزه با این بیماری خیار تلخ بخورید
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار