Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@08:18:00 GMT

ویژه‌برنامه‌هایی برای چپ‌دست‌ها + جزئیات

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۵۸۳۳۴

ویژه‌برنامه‌هایی برای چپ‌دست‌ها + جزئیات

مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران هم‌زمان با ۲۲ مرداد روز جهانی چپ‌دست‌ها، با تدارک دو ویژه‌برنامه میزبان چپ‌دست‌ها می‌شود. ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۴ اجتماعی محیط زیست سفر نظرات

به‌گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، «قصه و بازی با مکعب» با محوریت آثار موزه ای ویژه کودکان 10 تا 12 سال در کاخ اختصاصی نیاوران و همچنین عکاسی و طراحی از طبیعت و بناهای تاریخی این مجموعه توسط هنرمندان چپ دست از جمله این برنامه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاخ اختصاصی نیاوران با رونمایی دو اثر از هنرمند اسپانیایی پابلو پیکاسو از گنجینه این موزه، با روایت جدید در قالب داستانهای کوبیسمی از پیکاسو و آثارش میزبان کودکان 10 تا 12 سال می شود. این برنامه با هدف ایجاد بازدیدهای هدفمند برای کودکان و نوجوانان به عنوان حافظان کوچک میراث فرهنگی و آشنا نمودن آن‌ها با میراث فرهنگی و موزه برگزار می‌شود.

به گزارش مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران، در بخش دیگر این ویژه برنامه، عکاسی و طراحی با موضوع طبیعت و بناهای تاریخی مجموعه نیاوران به منظور آشنایی عمیق تر هنرمندان با معماری دوران قاجار و پهلوی و بهره مندی از نگاه زیبایی شناسانه هنرمندان برگزار می شود. شرکت در این بخش از برنامه برای تمامی علاقه مندان آزاد و بدون محدودیت سنی است.

با توجه به ظرفیت محدود این دو برنامه (هر کدام 30 نفر) علاقه مندان برای ثبت نام رایگان می‌توانند تا تاریخ 20 مرداد در ساعات اداری با روابط عمومی مجموعه نیاوران به شماره 22287012- 021 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

R1014143/P1011199/S2,23,1416/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان میراث فرهنگی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۸۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌های قلعه چالشتر پررونق‌ترین موزه در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس گروه موزه‌ها و اموال منقول فرهنگی تاریخی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی قلعه چالشتر شهرکرد پررونق‌ترین موزه در این استان به‌شمار می‌رود.
پیمانه پرناک افزود: هم‌اکنون ١٧ موزه در استان وجود دارد.
رئیس گروه موزه‌ها و اموال منقول فرهنگی تاریخی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: از این تعداد هشت موزه دولتی، چهار موزه وابسته به دستگاه‌های اجرایی و پنج موزه خصوصی و مشارکتی است.
وی گفت: موزه‌های مستقر در مجموعه فرهنگی تاریخی قلعه چالشتر با استقبال فراوان مردم، مسافران و گردشگران روبه‌رو است.
پرناک با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص بازسازی موزه‌های چهارمحال و بختیاری یادآور شد: طرح حفاظت الکترونیکی موزه‌ها و تکمیل این طرح انجام شده است.
رئیس گروه موزه‌ها و اموال منقول فرهنگی تاریخی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین انجام طرح حفاظت پیشگیرانه موزه‌های چهارمحال و بختیاری در دستور کار اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان از محوطه‌های تاریخی و موزه‌ها
  • ‌سند مالکیت مجموعه جهانی تخت جمشید فردا رونمایی می‌شود
  • سند مالکیت تخت‌جمشید در روز جهانی بناهای تاریخی رونمایی می‌شود
  • تحویل ۳ شیء تاریخی به میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • سند مالکیت مجموعه جهانی «تخت جمشید» رونمایی می‌شود
  • تحویل سه شی تاریخی به میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • سند مالکیت مجموعه جهانی «تخت جمشید» فردا رونمایی می‌شود
  • موزه‌های قلعه چالشتر پررونق‌ترین موزه در چهارمحال و بختیاری
  • بازدید رایگان از مجموعه فرهنگی تاریخی سعدی در روز اول اردیبهشت
  • ثبت ۲۵ اثر استان اردبیل در فهرست آثار ملی کشور و یک اثر در فهرست آثار جهانی