Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت ووشو استان قم گفت: وضعیت ووشو استان قم اصلاً مساعد نیست و حال و روز آن شبیه یک انسان مرگ مغزی است. ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۹ استانها قم نظرات

جواد محمد زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار داشت: شرایط هیئت ووشو استان قم بسیار دشوار است چرا که درگذشته هیچ زیرساختی در آن نبوده و از زمانی که من به هیئت آمدم کارهای بسیاری انجام‌نشده بود، دقیقاً شبیه به انسانی که مرگ مغزی شده و به اغماء رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت ووشو استان قم درباره جایگاه این هیئت در کشور، گفت: هم‌اکنون هیئت ووشو استان قم در رتبه‌بندی فدراسیون رتبه 26 را دارد که همین رقم نشان می‌دهد شرایط هیئت چگونه است و برای بهبود آن برنامه طولانی‌مدت نیاز داریم.

وی افزود: برای بهبود شرایط هیئت ووشو و بازگشت آن از حالت اغما به حمایت مجموعه استان و به‌ویژه رسانه‌ها نیاز داریم که فعالیت‌ها و عملکرد این هیئت را انعکاس دهند تا ذهنیت اهالی ورزش از هیئت تغییر کند تا بدانند ووشو قم پویا شده است.

رئیس هیئت ووشو استان قم تصریح کرد: در زمانی که به هیئت ووشو آمدم حدود 200 نفر تعداد ووشوکاران بیمه‌شده بود اما تاکنون 595 نفر جذب این رشته شده‌اند که تا پایان سال این عدد ارتقاء چشمگیرتری خواهد داشت.

محمد زاده درباره ظرفیت‌های ووشو استان قم توضیح داد: اگر طبق برنامه‌ای که طراحی کرده‌ایم پیش برویم با همت همه اعضاء هیئت در بازی‌های آسیایی بعدی می‌توانیم سه ملی‌پوش را در قالب تیم ملی از استان قم شاهد باشیم چرا که ووشو یکی از رشته‌های مدال‌آور در تمام آوردگاه‌های بین‌المللی است.

رئیس هیئت ووشو استان قم عنوان کرد: در حال حاضر شرایط به گونه است که ما حتی یک بازیکن در دو بخش آقایان و بانوان نداریم که در دور نخست حذف نشود و بتواند مبارزات آبرومندانه‌ای را انجام اما بر اساس برنامه استعدادیابی را در تمام رده‌های سنی آغاز کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو در مهرماه به انجام می‌رسد، بیان کرد: تیم منتخبی را تشکیل داده‌ایم و تاکنون بیش 40 جلسه تمرینی و اردوهای آماده‌سازی برای ووشوکاران منتخب قم برگزارشده است که امید می‌رود این تیم در مسابقات تاریخ شود.

به گفته وی، برنامه‌هایی مختلفی در تقویم هیئت ووشو استان قم وجود دارد که در روزهای آینده میزبانی مسابقات قهرمانی کشور بانوان مهاجرین، میزبانی مسابقات قهرمانی کشور بانوان و برگزاری جشنواره هنرهای ووشو به مناسبت روز جهانی این رشته در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه اعزام تیم‌های منتخبی و برگزاری مسابقات قهرمانی در تمام رده‌های سنی نیز از مهم‌ترین فعالیت‌های این هیئت خواهد بود.

انتهای پیام/ش

R7854/P1011199/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌ جمهور: زمینه همکاری‌ ایران و پاکستان در حوزه انرژی مساعد است

به گزارش جام جم آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی ظهر دوشنبه به وقت محلی در جریان سفر رسمی به پاکستان، در نشست مشترک هیات‌های عالی‌رتبه دو کشور، با بیان اینکه پیوندهای تاریخی همسایگی و اشتراکات اعتقادی، روابط تهران-اسلام‌آباد را عمیق و ناگسستنی کرده است، سطح روابط دو کشور را نامتناسب با ظرفیت‌های متقابل دانست و بر تلاش برای افزایش تعاملات و مناسبات دو طرف در عرصه‌های مختلف اقتصادی، تجاری و فرهنگی تاکید کرد.

رئیس‌جمهور با اشاره به سیاست جمهوری اسلامی ایران برای گسترش روابط با کشورهای مسلمان، همسایه و همسو، گسترش روابط با پاکستان را تامین‌کننده همه این اهداف دانست و افزود: باور داریم که با توجه به ظرفیت‌های موجود می‌توان روابط فیمابین را متحول کرد و لذا در گام اول برای دستیابی به حجم ۱۰ میلیارد دلار در مبادلات تجاری دو کشور توافق کردیم.

آیت‌الله رئیسی با تشریح برخی زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری‌ها و روابط ایران و پاکستان از جمله در حوزه انرژی، به اهمیت امنیت به خصوص در مرزهای مشترک دو کشور برای رونق تبادلات مرزی اشاره کرد و گفت: دو کشور در موضوع ضرورت تامین و پایداری امنیت، لزوم مبارزه قاطع با اشکال مختلف تروریسم و حمایت بدون تبعیض از حقوق بشر به خصوص دفاع از مردم مظلوم فلسطین رویکرد و نگاهی نزدیک و مشترک دارند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه روابط دو کشور در همه ابعاد دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی قابل ارتقا و تقویت است، تصریح کرد: تحکیم و تعمیق روابط دو ملت دوست ایران و پاکستان ممکن است مخالفانی داشته باشد، اما عزم و اراده موجود نزد سران دو کشور برای گسترش روابط، بر این مخالفت‌ها غلبه کرده و این سفر می‌تواند نقطه عطفی در ایجاد تحول در روابط فیمابین باشد.

آیت‌الله رئیسی همچنین بر اهمیت تبادل هیات‌های تجاری و اقتصادی میان دو کشور و فعال شدن کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی برای رفع موانع توسعه مراودات و مناسبات اقتصادی و تجاری میان دو کشور تاکید کرد و گفت: تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان به عنوان دو کشور اسلامی مهم منطقه می‌تواند در حل مشکلات منطقه موثر باشد، در مقابل حضور بیگانگان در منطقه نه تنها کمکی به حل مشکلات نمی‌کند، بلکه خود باعث ایجاد مشکلات پیچیده‌تر خواهد شد.

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت اتحاد و انسجام کشورهای اسلامی برای مقابله موثر با هر گونه اجحاف و تعرض به کشورهای اسلامی، جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و مقتدر فلسطین و به خصوص غزه را از جمله تبعات نبود چنین انسجامی میان کشورهای اسلامی دانست و گفت: همکاری‌های ایران و پاکستان در این زمینه می‌تواند بستر مناسبی برای همراه شدن بیشتر کشورهای اسلامی در مسیر وحدت و انسجام امت اسلامی باشد.

سفر آیت الله رئیسی به اسلام آباد به پاکستان عزت بخشید

«شهباز شریف» هم در این نشست با بیان اینکه این سفر به پاکستان عزت بخشید، روابط فیمابین را بسیار مستحکم و دوستانه توصیف و تصریح کرد: پیشرفت هر کدام از دو کشور ایران و پاکستان باعث پیشرفت متقابل کشور دیگر خواهد شد.

نخست وزیر پاکستان با اشاره به مرزهای طولانی مشترک میان دو کشور، بر مبارزه قاطع با تروریسم و تلاش برای ارتقای امنیت در مناطق مرزی و همچنین ایجاد رونق اقتصادی در مناطق مرزنشین از طریق گسترش بازارچه‌های مرزی تاکید کرد.

شهباز شریف ضمن ابلاغ سلام‌های گرم دولت و ملت پاکستان به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران، از درایت و تدابیر دکتر رئیسی برای تقویت روابط و تعاملات منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران به خصوص در ارتباط با کشور مطبوعش قدردانی کرد.

وی با تاکید بر هدف‌گذاری صورت گرفته برای رساندن حجم مبادلات اقتصادی فیمابین به ۱۰ میلیارد دلار در سال افزود: گسترش همکاری‌های اقتصادی ایران و پاکستان در حوزه‌های مختلف از جمله انرژی می‌تواند به تقویت همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی دو کشور بیانجامد.

شهباز شریف همچنین با اشاره به حمایت پاکستان از همکاری‌های زیرساختی لجستیک چندجانبه افزود: تحقق این همکاری‌ها می‌تواند تبادلات تجاری فیمابین را به سطحی جدید ارتقا دهد.

نخست‌وزیر پاکستان در بخش دیگری از سخنانش ثبات قدم جمهوری اسلامی ایران در حمایت از آرمان آزادی قدس و دفاع از مردم مظلوم فلسطین را قابل تحسین توصیف و تصریح کرد: اتحاد و انسجام کشورهای اسلامی موثرترین اقدام در بازدارندگی جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان مظلوم است.

شهباز شریف همچنین با اشاره به گفتگوهای مطرح شده درباره حقوق و امنیت مردم منطقه کشمیر، تقویت همکاری‌های دو کشور در مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی در زمینه‌های مختلف را خواستار شد.

در این دیدار همچنین سران دو کشور بر اهمیت تقویت تجارت رسمی تاکید و علاوه بر آن توافق کردند که طرف پاکستانی در اجرای تعهدات خود در زمینه انرژی تسریع کند.

دیگر خبرها

  • رئیس‌ جمهور: زمینه همکاری‌ ایران و پاکستان در حوزه انرژی مساعد است
  • حضور ۴ ووشوکار مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • برگزاری مسابقات انتخابی تیم ووشو بزرگسالان
  • ملی پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • بليت جديد براى نبرد جهانى تيم ملى ووشو صادر شد
  • تیم ملی امشب عازم چین می‌شود
  • ملی‌پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • مشکل ملی‌پوشان ووشو حل شد/ تیم ملی امشب عازم چین می‌شود
  • برترین‌های مسابقات ووشو بانوان در بخش ساندا معرفی شدند
  • ابهام در اعزام تیم ملی ووشو به گزینشی جام جهانی