Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان، رئیس سازمان زندان ها در ادامه سفر یک روزه به استان لرستان با حضور در زندان مرکزی خرم آباد بازداشتگاه جدیدالاحداث خرم آباد را نیز افتتاح نمود.

این بازداشتگاه با ظرفیت ۱۵۰ نفر در راستای توسعه سیاست های قضایی و توسعه حقوق شهروندی زندانیان و با هدف عدم ورود افراد متهم به زندان ها احداث گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر جهانگیر همچنین با حضور در زندان مرکزی خرم آباد ضمن بازدید از قسمت های مختلف این زندان با جمعی از زندانیان دیدار و به درخواست های آنان رسیدگی نمود.

 

46

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت حقوق زندان حضور خرم بازداشتگاه رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۸۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلریزانی برای آزادی زندانیان/ کار خیری که مضاعف جبران می‌شود

جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد لرستان با حضور نماینده ولی‌فقیه در لرستان، رئیس‌کل دادگستری لرستان، مدیر ستاد دیه لرستان و همچنین خیرین در خرم‌آباد برگزار شد.

توکل شاکرمی مدیر ستاد دیه لرستان در این مراسم با اشاره به پیگیری برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد شامل بدهکار دیه حوادث، غیر کلاهبرداری، مهریه و نفقه و…، اظهار داشت: این افراد به دلیل غفلت‌هایی از جمله بی‌توجهی به بیمه، در صدور چک و … در زندان به سر می‌برند.

۳۰۰ زندانی جرایم غیرعمد آزاد شدند

وی با بیان در حال حاضر ۱۵۷ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های لرستان به سر می‌برند، گفت: از این تعداد ۱۴۴ نفر مرد و ۱۳ نفر زن هستند.

مدیر ستاد دیه لرستان با بیان اینکه از این تعداد ۱۰۴ نفر زندانیان جرایم مالی غیر کلاهبرداری، ۴۸ نفر مهریه و نفقه و پنج نفر دیه حوادث کارگاهی و تصادفات هستند، گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۳۰۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد در استان از زندان آزاد شده‌اند.

شاکرمی، عنوان کرد: بدهی این تعداد زندانی ۴۰۲ میلیارد تومان بود که از با کمک خیرین، تسهیلات قرض‌الحسنه، گذشت شکات، اعسار و … از زندان آزاد شدند.

وی گفت: طی سال گذشته نیز ۲۷۰ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی ۱۲۳ میلیارد تومان از زندان آزاد شدند.

خداوند کار خیر را مضاعف جبران می‌کند

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نیز در این مراسم با بیان اینکه در زندگی بر هر کسی مشکلات و تلخی‌هایی پیش می‌آید که گاهی اختیاری نیست و از روی اضطرار است، اظهار داشت: در این راستا فرهنگ نیکوکاری و کمک به هم نوع همواره مورد تأکید خداوند و دین اسلام است.

وی با بیان اینکه با این کار حسنه قطعاً دل‌هایی شاد می‌شوند و به طور حتم از سوی خداوند جبران خواهد شد، افزود: جای کار خیر پر می‌شود و خداوند مضاعف آن را جبران می‌کند.

اهل ایثار و انفاق در رکاب پیامبر هستند

حجت‌الاسلام سعید شهواری رئیس‌کل دادگستری لرستان نیز در این مراسم با بیان اینکه کسی که انفاق کند، قبل از آنکه آن انفاق به دست فرد برسد، در ید خدا قرار می‌گیرد، اظهار داشت: کسانی که اهل ایثار، گذشت، انفاق و احسان هستند یقیناً در رکاب پیامبر اسلام هستند.

وی گفت: افرادی به هر دلیل گرفتار حبس شده‌اند در ایام عید در کنار خانواده خود نیستند و این دست گرم شماست که این سعادت را نصیب آن‌ها می‌کند که در کنار خانواده باشند.

رئیس‌کل دادگستری لرستان با بیان اینکه حالا که سال نو و ماه رمضان تقارن یافته خیرین کاری کنند که در شب عید تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد و کنار خانواده‌های خود باشند، گفت: ممکن است شرایط اقتصادی به‌گونه‌ای شود که انسان از روی غفلت گرفتار زندان شود، زندان آسیب‌های زیادی برای زندانی و خانواده زندانیان دارد، این دست خیر شما است که جمعی از زندانیان را قبل از شب عید آزاد می‌کند.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • شروع به کار مجدد عملیات تصویربرداری هوایی در سازمان نقشه‌برداری
  • اعلام آمادگی سازمان بسیج رسانه کشور برای ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه
  • آماده‌باش مدیریت بحران شرکت فرودگاه‌ها به ۵ فرودگاه
  • گلریزانی برای آزادی زندانیان/ کار خیری که مضاعف جبران می‌شود
  • حضور بیش از ۵ هزار عضو تحریک طالبان پاکستان در افغانستان
  • افتتاح نمایشگاه صنایع دستی نوروزی دربستان آباد
  • ضرورت کاهش ترافیک تهران با گسترش خطوط مترو
  • بازدید قائم مقام سازمان بازرسی و هیات همراه از میدان مرکزی میوه و تره بار
  • حضور بیش از هزار محکوم جرایم غیرعمد در زندان‌های کشور
  • استقبال مددجویان زندان مرکزی خراسان جنوبی از مراسم جزء خوانی قرآن