Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مرد جوان که ۱۲ سال قبل دست به جنایت زده و غیابی محاکمه شده بود بار دیگر محاکمه می شود.

به گزارش گروه جنایی رکنا، حسن ۴۷ ساله بیست و هفتم خردادماه سال ۸۴ مهدی ۳۰ ساله را در حالی که مست بود در یک جشن عروسی در بلوار رسالت ورامین با ضربه چاقو کشت و گریخته است. بعد از این جنایت Crime چندین نفر از شرکت‌کنندگان در دعوای مستانه بازداشت شدند اما شواهد نشان می داد مهدی به مکان نامعلومی گریخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که هیچ ردی از وی به دست نیامده بود او در شعبه 74 سابق دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و به قصاص محکوم شد. این حکم در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار داشت که پلیس Police رد مهدی را در حالی که ۱۲ سال از این جنایت گذشته بود در شهرستان کنگاور یافت و او را بازداشت کرد .

مهدی به قتل Murder اعتراف کرد و گفت: پس از قتل ترسیده بودم به همین خاطر به خراسان فرار Escape کردم. بعد از چند ماه با یک دختر جوان آشنا شدم و با او ازدواج کردم ۵ سالی را در خراسان زندگی کردیم و صاحب یک دختر و پسر شدیم اما چون می ترسیدم پلیس ردم را پیدا کند به کنگاور رفتم. زندگی مخفیانه شرایط سختی داشت و آنجا با اسم جعلی کار و زندگی می کردم تا اینکه سرانجام پلیس ردم را به دست آورد و بازداشتم کرد.

مهدی دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge اصغر عبداللهی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در این جلسه روشن شد پدر و مادر و برادر بزرگ قربانی در این سالها فوت شده و برادر و خواهرهایش و فرزندان برادر فوت شده اش اولیای دم جدید محسوب می شود. به همین خاطر رسیدگی به جلسه به زورهای آینده موکول شد تا اولیای دم جدید شناسایی شوند و درخواست خود را مطرح کنند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختران انگلیسی زبان تهرانی چگونه سر از عشرتکده ها درآوردند؟ + تصویر

واکنش تند علی دایی به اظهارات نماینده مردم کرمانشاه

فوری / حمله به اتوبوس بازیکنان پرسپولیس + عکس

مرد جادوگر دختر 13 ساله را به غار برد!

بلایی که بر سر 10 دختر نیمه برهنه در قم آمد!

این مردان عامل واژگونی های قطارها در غرب تهران بودند! + عکس

مشاهده صحنه اعدام در روزهای دوشنبه در سکوی ویژه مرگ! + عکس

بلایی که بر سر 27 زن نیمه برهنه در مشهد آمد!

این ماموران انتظامی از تماشای فوتبال لیگ برتر محروم هستند ! + فیلم

مروارید با 2 برادر به حجله رفت ! + جزییات

زنده به گور شدن 5 مرد در نهاوند +تصاویر

تجاوزبه دختر19 ساله درپشت شمشاد های پارک/ پلیس باورنمی کند!+عکس

لو رفتن عروس خائن در شب جشن عروسی!

تجاوز راننده تاکسی به دختر جوان در شب پارتی! + عکس

رقصیدن جمیله برای مرد شیطان صفت قبل از تجاوز ! + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه جنایت Crime پلیس Police قتل Murder فرار Escape قاضی Judge اخبار حوادث جنایت عکس کیفری محاکمه قاتل فراری عکس روزنامه زن زندگی من اخبار تهران دختر حوادث تهران ایرانی فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ صادق شکری افزود: درپی وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل با سلاح سرد در روز ۳۰ فروردین در یکی از محلات ارومیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.   وی اضافه کرد: بلافاصله با حضور کارآگاهان در صحنه و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد مقتول در محدوده نزدیک به منزلشان با افراد ناشناس قرار ملاقات داشته که پس از حضور در محل قرار، توسط افراد ناشناس بر اثر اصابت جسم برنده به شدت مجروح و قبل هر اقدام درمانی در محل فوت شده است.  

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: بر اساس اطلاعات واصله و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی افسران جنایی موفق به شناسایی افراد شدند.

سرهنگ شکری اظهار کرد: افراد شناسایی شده با خودرو سمند متواری شده بودند که با رصد اطلاعاتی از طریق سامانه‌های پایشی مسیر فرار آنان شناسایی و امروز با اجرای طرح مهار با همکاری پلیس آگاهی تکاب همه متهمان دستگیر و پس از بازجویی به شرکت در نزاع و مجروح ساختن مقتول اقرار و اعتراف کردند.

وی گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم