Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@20:14:28 GMT

آزار چرخشی دختر 16 ساله در ویلای 4 شیطان صفت

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۵۸۸۷۳

حوادث رکنا: رویا فکرش را نمی کرد پس از جدایی از مهران قرار است در دام سیاه 4 مرد شیطان صفت گرفتار شود.

به گزارش گروه حوادث رکنا، رویا، دختر ۱۶ ساله که چند روزی است  از ماجرای طلاقش از مهران گذشته گفت: در دوران دبیرستان روزی یکی از پسرها شماره تلفنی را جلوی پایم انداخت، ارتباط من و مهران از همان زمان آغاز شد، در همان دوران بود که پارسا سر از زندگی من درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رفت و آمدهای من و مهران بیشتر از عرف عمومی شده بود، می توان گفت از همان دوره که به خانه آن ها رفتم زن مهران شدم اما کسی نمی دانست، مهران ۱۸ سال بیشتر نداشت و به خدمت سربازی هم نرفته بود، پدر و مادرش را مجبور کرد تا به خواستگاری ام بیایند. من که احساس می کردم مهران بیشتر از پارسا مرا دوست دارد به نصیحت های پدر و مادرم توجهی نکردم و آن ها را تحت فشار گذاشتم تا با ازدواج من و مهران موافقت کنند.

رویا ادامه داد: در حالی که هنوز یک ماه از نامزدی ما نگذشته بود پارسا با من تماس گرفت و با حرف ها و سخنان عاشقانه چنین وانمود کرد که خیلی مرا دوست داشته است و من اگر با او ازدواج می کردم خوشبخت تر بودم چون پدر او پول دار بود و یک ویلا نیز در شمال داشت. این گونه بود که تماس های تلفنی من و صمد ادامه یافت تا روزی که همسرم متوجه موضوع شد. آن روز ما با هم درگیری لفظی پیدا کردیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که به صورت توافقی از هم جدا شویم.

این دختر بیان کرد: من که فکر می کردم پارسا قصد ازدواج با مرا دارد روز بعد از طلاق با او تماس گرفتم و او مرا برای صحبت درباره آینده به ویلای پدرش در شمال کشاند، ظهر بود که به آنجا رسیدیم اما در آن جا ۴ نفر دیگر از دوستانش نیز بودند، ابتدا در خانه را قفل کردند و پس از اینکه لباس هایم را بزور درآوردند به نوبت و به صورت وحشیانه تا نیمه های شب و بصورت چرخشی به من تجاوز کردند. سپس مرا در جاده رها کردند و گریختند. بازپرس پرونده پس از شنیدن سخنان رویا دستور شناسایی عاملان این جنایت وحشیانه را صادر کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

صیغه شدن لیلای 15 ساله برای یک شب / آن مرد عفتم را گرفت

تجاوز به دختر 19 ساله پشت شمشاد های پارک / پلیس باور نمی کند! +عکس

شوهرم گفت به خاطر خوشگذرانی با من ازدواج کرده است!

ارتباط شوم با دختر دایی / او وقتی سربازی بودم ازدواج کرده بود!

راز‌ شوم زیر درخت میوه باغ روستای عارفی مشهد / جوان 2 ساعت دوید تا کشته نشود!

خودکشی مرد اردبیلی قبل از رفتن زن سابقش به حجله مرد دیگر

این مرد قبل از دستگیر شدن به اعدام محکوم شده بود / در شب عروسی چه گذشت؟ + عکس

دختران انگلیسی زبان تهرانی چگونه سر از عشرتکده ها درآوردند؟ + تصویر

واکنش تند علی دایی به اظهارات نماینده مردم کرمانشاه

فوری / حمله به اتوبوس بازیکنان پرسپولیس + عکس

مرد جادوگر دختر 13 ساله را به غار برد!

مشاهده صحنه اعدام در روزهای دوشنبه در سکوی ویژه مرگ! + عکس

مروارید با 2 برادر به حجله رفت ! + جزییات

لو رفتن عروس خائن در شب جشن عروسی!

تجاوز راننده تاکسی به دختر جوان در شب پارتی! + عکس

رقصیدن جمیله برای مرد شیطان صفت قبل از تجاوز ! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه ازدواج پدر تحت تأثیر دوستی خیابانی من عکس زن روزنامه اخبار تهران من حوادث تهران فیلم ایرانی زندگی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۸۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله

رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: از شناسایی و دستگیری عامل ربودن دختر ۱۶ ساله شناسایی و دستگیر شد و این متهم خواستار دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال برای آزادی دختر به خانواده اش شده بود.

به گزارش ایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی روز یکشنبه اظهار کرد: اواسط فروردین ماه امسال خانواده‌ای در جنوب تهران با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی اظهار داشتند که دختر ۱۶ ساله‌شان توسط فردی ربوده شده است.

وی ادامه داد: آدم‌ربا با تماس تلفنی و تهدید به قتل، خواستار دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال پول برای آزادی دختر شده بود که پس از ثبت شکایت خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای آزادی گروگان آغاز کردند.

سردار ولیپور گودرزی عنوان کرد: تیم جنایی در نخستین گام با اقدامات کارآگاهی اطلاعاتی هویت صاحب خط تلفنی که با تهدید به قتل، درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال پول مطرح کرده بود را شناسایی کردند و متوجه شدند که او حدوداً ۲۵ ساله است و به تازگی از استان‌های غربی کشور به تهران آمده و در جنوب تهران زندگی می‌کند.

وی متذکر شد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه عملیات شناسایی، راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آدم‌ربا را طی یک عملیات ضربتی به دام انداخته و دختر نوجوان را آزاد کردند.

سردار گودرزی اظهار کرد: متهم در جریان تحقیقات ابتدایی در اظهارات ضد و نقیضی منکر آدم‌ربایی شد و ادعا کرد که با دختر نوجوان در فضای مجازی آشنا شده و همه این تماس‌ها برای دریافت پول صحنه‌سازی شده بود.

وی اضافه کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزگ قرار گرفت و تحقیقات درباره ادعا‌های مطرح شده از سوی مرد جوان ادامه دارد.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ماجرای بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • (ویدئو) بلاگرها متقلب شدند؛ ماجرای ازدواج پیرزن ۸۵ ساله با پسر ۲۵ ساله در ایران!
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • عشق شیدا سرمربی سپاهان را شیعه کرد!
  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران