Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@23:12:12 GMT

ناگفته های تلخ خبرنگار زن از شکنجه شیطانی در صحرا + عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۵۸۹۷۳

ناگفته های تلخ خبرنگار زن از شکنجه شیطانی در صحرا + عکس

رکنا: خبرنگار زن کانادایی که به مدت 15 ماه در سومالی گروگان بود از زندگی تلخ اش در آن مدت گفت.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، آماندا لیندهوت خبرنگار کانادایی در سال 2008 در سومالی به گروگان hostage گرفته شد و به مدت 15 ماه در دست مردان خشن اسیر ماند. او مورد شکنجه Tortureو تجاوز Rape واقع شده و حتی تا مرز خودکشی Suicide پیش رفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم لیندهوت که یک خبرنگار آزاد است سال 2008 وقتی 26 سال داشت همراه با نامزدش به موگادیشو پایتخت سومالی سفر کرده بود. در سومین روز از سفر این دو به سومالی، آنها از طرف چند محلی دزدیده شدند و آدم‌رباها با تماس با خانواده آنها درخواست یک و نیم میلیون دلار پول کردند. 
طی 15 ماه آینده آماندا و نامزدش به طور مداوم کتک خورده، گرسنه نگاه داشته شده و آماندا بارها مورد تجاوز واقع شد. آماندا در ماه سیزدهم به این نتیجه رسید که دیگر نمی‌تواند به این شرایط ادامه بدهد و با یک تیغ اقدام به خودکشی کرد. او در این مورد می‌گوید:«بسیار نزدیک به انجام این کار بودم. صبح وقتی خورشید در حال طلوع بود جنب و جوشی توجهم را جلب کرد. پرنده کوچکی بود که در این نور کم در حال جست و خیز بود. همیشه به نشانه‌ها باور داشتم و این پرنده هم یک نشانه بود. انگیزه‌ام برای پایان دادن به زندگی‌ام از بین رفت و حس خوبی سرتاپایم را فراگرفت. این عزم من برای زنده ماندن بدون توجه به شرایط بود. می‌دانستم که دوباره آزادی‌ام را به دست خواهم آورد و خانواده‌ام را خواهم دید.»
«آنها یک روز نیمه شب من را سوار ماشین کردند و وسط یک صحرا بردند، بعد سرم را با گرفتن مهایم عقب کشیدند و بعد از آن تنها چیزی که به خاطر دارم این بود که چاقوی بزرگی روی گلویم گذاشتند و به من گفتند 30 ثانیه وقت دارم تا مادرم را برای پراخت خون‌بها طی 7 روز راضی کنم یا اینکه همینجا سرم را می‌برند.»
آماندا و دوست پسرش برنان حتی یک بار موفق به فرار Escape شدند. آنها چند آجر دور پنجره را بیرون کشیدند و از آنجا به دهکده‌ای در نزدیکی فرار کردند ولی آدم‌رباها به دنبالشان رفتند و با گرفتن مچ پایشان کشان کشان آنها را دوباره به محل نگهداری‌شان بردند. آنجا اتاقی کاملا تاریک بود که آماندا در آن بارها به شدت مورد تجاوز واقع می‌شد. 
بلاخره بعد از 460 روز خانواده‌های این زوج توانستند پول لازم را برای آزادی‌شان فراهم کنند و گروگان‌گیرها در کمال ناباوری آنها را آزاد کردند. مدتی بعد گروگان‌گیر اصلی آنها علی عمر آدر در چنگ قانون Law گرفتار شد و برای 15 سال به زندانی Prisoner در کانادا فرستاده شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

صیغه شدن لیلای 15 ساله برای یک شب / آن مرد عفتم را گرفت

تجاوز به دختر 19 ساله پشت شمشاد های پارک / پلیس باور نمی کند! +عکس

شوهرم گفت به خاطر خوشگذرانی با من ازدواج کرده است!

ارتباط شوم با دختر دایی / او وقتی سربازی بودم ازدواج کرده بود!

راز‌ شوم زیر درخت میوه باغ روستای عارفی مشهد / جوان 2 ساعت دوید تا کشته نشود!

خودکشی مرد اردبیلی قبل از رفتن زن سابقش به حجله مرد دیگر

این مرد قبل از دستگیر شدن به اعدام محکوم شده بود / در شب عروسی چه گذشت؟ + عکس

دختران انگلیسی زبان تهرانی چگونه سر از عشرتکده ها درآوردند؟ + تصویر

واکنش تند علی دایی به اظهارات نماینده مردم کرمانشاه

فوری / حمله به اتوبوس بازیکنان پرسپولیس + عکس

مرد جادوگر دختر 13 ساله را به غار برد!

مشاهده صحنه اعدام در روزهای دوشنبه در سکوی ویژه مرگ! + عکس

مروارید با 2 برادر به حجله رفت ! + جزییات

لو رفتن عروس خائن در شب جشن عروسی!

تجاوز راننده تاکسی به دختر جوان در شب پارتی! + عکس

رقصیدن جمیله برای مرد شیطان صفت قبل از تجاوز ! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه گروگان hostage شکنجه Torture تجاوز Rape خودکشی Suicide سفر سفر خودکشی فرار Escape قانون Law زندانی Prisoner اخبار حوادث سومالی زن عکس خبرنگار کانادایی عکس زن روزنامه اخبار تهران من حوادث تهران فیلم ایرانی زندگی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام اظهار داشت: تجاوز به چپ راننده کامیون  در محور دره شهر حدفاصل روستای عباس آباد به زرانگوش ۴  کشته برجای گذاشت.

 در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده کامیون به علت انحراف به چپ با خودروی سواری پژو برخورد کرده است.



 متاسفانه ۴ نفر سرنشین سواری پژو به علت شدت جراحات در دم فوت کرده اند.

دیگر خبرها

  • فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • ببینید | صف بیکاران در صحرا
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • اجساد فلسطینیان شواهدی از اعدام و شکنجه را نشان می‌دهد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ناگفته‌هایی از غرق شدن کشتی تایتانیک
  • ناگفته‌های دردناک زنان سیستان و بلوچستان از وضع آب شرب: خیلی بو میده! | فیلم
  • ببینید | ناگفته‌های دردناک و تلخ زنان سیستان و بلوچستان درباره آب؛ آواره‌ایم!
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید