Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: زنی که با ارواح رابطه عاشقانه داشت به تازگی تصمیم گرفته که برای آن ها فرزندی به دنیا بیاورد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، زنی در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد شغل او مشاور متافیزیک است و به مدت 11 سال با ارواح رابطه جنسی برقرار کرده است و در حال حاضر با روحی در استرالیا آشنا شده که باهم قصد ازدواج، تشکیل خانواده و بعد بچه دار شدن را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمیتیس ریالم 30 ساله با 20 روح مختلف رابطه برقرار کرده و از این که نیمی از عمرش را در کنار آنها سپری کرده و قرار است بچه ای از وجودشان را در خود پرورش دهد، غرق لذت است.

آمیتیس در مصاحبه گفت: یک روز من در حال پیاده روی بودم که احساس کردم پر از انرژی شدم و در بدنم احساس طراوت و شادابی می کنم ،آن جا بود که فهمیدم عشق جدیدم رسیده و در بدنم دمیده شده ، من این را می دانستم که نمی توانم او را ببینم اما قادر هستم که با او رابطه عاشقانه و بعد رابطه جنسی برقرار کنم به همین دلیل بعد از مدتی به این نتیجه رسیدیم که باهم ادامه بدهیم و کم کم به فکر به دنیا آوردن بچه روحی باشیم.

وی در ادامه درباره بارداری انسان از روح توضیح داد.

او گفت: بارداری انسان از روح کار راحتی نیست و کاملا با بارداری انسان با انسان فرق دارد و دلیل آن این است که انسان و روح نمی توانند این ترکیب را پردازش کنند وبه این علت بارداری به حالت تعلیق در می آید اما من که توانایی این کار را دارم مطمئن هستم که می توانم از عشق جدیدم یادگاری داشته باشم.

سخنان آمیتیس ریالیم جنجالی در فضای مجازی، خبرگزاری ها و رسانه ها به پا کرده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

صیغه شدن لیلای 15 ساله برای یک شب / آن مرد عفتم را گرفت

تجاوز به دختر 19 ساله پشت شمشاد های پارک / پلیس باور نمی کند! +عکس

شوهرم گفت به خاطر خوشگذرانی با من ازدواج کرده است!

ارتباط شوم با دختر دایی / او وقتی سربازی بودم ازدواج کرده بود!

راز‌ شوم زیر درخت میوه باغ روستای عارفی مشهد / جوان 2 ساعت دوید تا کشته نشود!

خودکشی مرد اردبیلی قبل از رفتن زن سابقش به حجله مرد دیگر

این مرد قبل از دستگیر شدن به اعدام محکوم شده بود / در شب عروسی چه گذشت؟ + عکس

دختران انگلیسی زبان تهرانی چگونه سر از عشرتکده ها درآوردند؟ + تصویر

واکنش تند علی دایی به اظهارات نماینده مردم کرمانشاه

فوری / حمله به اتوبوس بازیکنان پرسپولیس + عکس

مرد جادوگر دختر 13 ساله را به غار برد!

مشاهده صحنه اعدام در روزهای دوشنبه در سکوی ویژه مرگ! + عکس

مروارید با 2 برادر به حجله رفت ! + جزییات

لو رفتن عروس خائن در شب جشن عروسی!

تجاوز راننده تاکسی به دختر جوان در شب پارتی! + عکس

رقصیدن جمیله برای مرد شیطان صفت قبل از تجاوز ! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اخبار حوادث رابطه جنسی عکس دنیا ارواح رابطه عاشقانه عکس زن روزنامه اخبار تهران من حوادث تهران فیلم ایرانی زندگی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد

به گزارش همشهری آنلاین، ‌مرجان بیات تهیه‌کننده برنامه‌ «ماه‌ترین» شبکه دو سیما ـ گفت: این برنامه با عنوان مجله تخصصی سلامت بانوان و بارداری در یک فصل ۴۰ قسمتی محصول گروه خانواده شبکه دو است که ۳۲ قسمت آن در زمستان گذشته با اجرای محیا اسناوندی از شبکه دو پخش شد. هدف از این برنامه افزایش دانش و آگاهی عمومی در حوزه سلامت زنان، بارداری و سلامت باروری است.

بیات اضافه کرد: در ادامه «ماه ترین» در بخش دوم از همان فصل با توجه به اینکه در موضوع والدگری، باروری و سلامت پرداختن به بحث پدران همیشه مغفول مانده، تلاش کردیم قسمت‌های باقیمانده را با رویکرد مجله تخصصی سلامت پدران و باروری با اجرای شهریار ربانی پیش ببریم و اسمش رو بگذاریم «ماه‌ترین +» که روزهای پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۱۸:۱۵ به صورت زنده از شبکه دو پخش می‌شود.

این تهیه‌کننده تاکید کرد: با توجه به اینکه پدران کمتر موضوع برنامه‌های تخصصی بوده‌اند، بسیار مشتاقم در وهله اول برنامه از طرف آقایان دیده بشود و در وهله دوم نظرات و پیشنهاداتشان را دریافت کنیم.

برنامه «ماه ترین +» در آستانه هفته سلامت از سی‌ام فروردین ساعت ۱۸:۱۵ پنجشنبه و جمعه ها پخش می‌شود. این برنامه در اوقات دیگر در سایت تلوبیون قابل مشاهده است.

کد خبر 846906 منبع: ایسنا برچسب‌ها تلویزیون مجری تلویزیون - برنامه تلویزیونی تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
  • اهمیت حفظ بهداشت زنان در پیشگیری از عفونت‌های تناسلی
  • نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • شهر ارواح، کریات شمونا
  • چرا چشم‌های سگ همیشه غمگین است؟
  • تتلو؛ این‌بار مثل قبل نبود!
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • مسکن مجاز در دوران بارداری
  • دادگاه عالی آمریکا درباره اسلحه ارواح تصمیم می‌گیرد