Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@03:55:27 GMT

اشتغال ۲۲۰ بانوی آباده‌ای در یک واحد فرهنگی هنری

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۵۹۱۲۹

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر این واحد فرهنگی هنری گفت: این واحد فرهنگی در ۸ رشته منبت کاری، کاشی تزئینی، سفال گری، زیلوبافی، خیاطی، تابلو فرش، فرش‌های سنتی و خیاطی فعال است.
بقایی افزود: محصولات تولیدی بانوان آباده‌ای در این کارگاه‌ها علاوه بر داخل ایران به کشور‌های آرژانتین، روسیه، سوریه، افغانستان، پاکستان، گرجستان و ترکمنستان صادر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: علاقمندان و افراد جویای کار، قبل از شروع به فعالیت در این واحد ، رایگان آموزش می‌بینند.
واحد فرهنگی هنری کاشی سرامیک پاسارگاد سرام با دو هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اشتغال واحد تولیدی شیراز فارس خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس سرامیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۹۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز الگوی موفق کشوری شد

ایسنا/فارس معاونت فرهنگی هنری سپاه بقیه الله (عج) شیراز در دومین گردهمایی شهید محمد حسین سروری‌راد که با حضور منتخبین فعال فرهنگی هنری بسیج برگزار شد، برای دومین سال پیاپی به عنوان الگوی موفق کشوری معرفی شد.

معاون فرهنگی هنری سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز امروز، ۲۶ اسفندماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این معاونت با توجه به عملکرد مناسب و فعالیت‌های موثر یکسال اخیر، عنوان برتر کشور را در طرح شهید حسینعلی جاوادان‌فر برای دومین سال پیاپی کسب کرد و مورد تجلیل قرار گرفت.

حمید مرزبان این موفقیت را مرهون تلاش، زحمات و پیگیری‌های مجدانه بسیجیان و مسئولین فرهنگی حوزه و پایگاه‌ها دانست و افزود: سپاه بقیه‌الله (عج) شیراز در سال‌های اخیر به صورت جهادی در حوزه فرهنگی هنری پای کار بوده است و این موفقیت حاصل زحمات و همکاری بسیجیان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهر شیراز است.

معاون فرهنگی هنری سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز بیان کرد:‌ بحمد الهی پیوند خوبی بین دستگاه‌ها و ادارات فرهنگی استان فارس رقم خورده است و همدلی تا پایین ترین رده تداوم دارد.

مرزبان، کسب این عنوان برای دومین سال متوالی را نوید اتفاقات خوب در عرصه فرهنگی شیراز و استان فارس دانست و افزود: خوشبختانه ما تاکنون توانسته‌ایم با اجرای برنامه‌های فرهنگی متمرکز و همچنین محله محوری با همکاری مردم و گروه‌های جهادی فرهنگی، با کسب این عنوان پرچم‌دار انجام امورات فرهنگی در کشور باشیم و این رتبه، حاصل تلاش و زحمات همکارانی است که دغدغه فرهنگی دارند و توانسته‌اند با اجرای برنامه‌های خوب و موثر در کنار اطلاع‌رسانی و ثبت این موفقیت‌ها به کسب مقام برتر نائل شوند.

وی اظهار کرد: بدون شک انجام امور فرهنگی نیازمند تجربه، مهارت، نوآوری و تلاش است که این مهم در سپاه ناحیه بقیه‌الله (عج) توسط بسیجیان به خوبی به منصه ظهور رسیده است و نیازمند آن است تا برخی از ادارت نیز در این حوزه تلاش بیشتری کنند.

معاون فرهنگی هنری سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز ابراز امیدورای کرد تا این ناحیه و سایر نواحی سپاه استان با بهره‌گیری از روش‌های خلاقانه، پویا و با نشاط در تمام عرصه‌ها و حوزه‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و... بتوانند با مشارکت دادن بسیجیان در امور موفق عمل کنند.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هنر ۴۲ ساله بانوی سنندجی مورد استقبال هنردوستان داخل و خارج کشور
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سما
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سمای آباده
  • جشنواره شبستان دین و هنر را به هم نزدیک می‌کند
  • فراخوان نخستین جشنواره فرهنگی- هنری «اتقان» منتشر شد
  • تقویت پایگاه‌های قرآنی مساجد در استان اردبیل
  • رسانه‌ها استعدادهای کردستان را به حوزه هنری معرفی کنند
  • اشتغال بیش از ۱۰ هزار نفر در طرح‌های نهضت ملی مسکن زنجان
  • زیرساخت های فرهنگی و هنری در خور هنرمندان قزوین نیست
  • سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز الگوی موفق کشوری شد