Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پس از شکست های متعدد دشمنان در توطئه های طراحی شده امروز کشورهای استکباری با هجمه رسانه ای بر علیه انقلاب متحد شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه (17 مردادماه) در مراسم روز خبرنگار در سالن ولایت گفت: عملیات روانی برای ایجاد ناامنی از دیگر توطئه های دشمنان با استفاده از ابزار رسانه است و حتی در این زمینه نیز همچون دیگر توطئه های ناکام خواهند ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه آگاهی ملت ایران ضربه محکمی به این زیاده خواهی دشمنان خواهد زد، تصریح کرد: خبرنگاران و فعالان رسانه ای نیز باید به روشنگری در خصوص توطئه ها و عملیات روانی دشمنان بپردازند.

 

سردار سرتیپ دوم پاسدار شریف، ادامه داد: دشمن پس از جنگ سخت علیه ملت ایران امروز سعی در تقویت جبهه جنگ نرم است تا بتواند با کمک ترین هزینه نارضایتی و نابسامانی در کشور ایجاد کند.

 

این مقام مسئول، افزود: ایجاد یاس و ناامیدی در کشور با توجه به مشکلات اقتصادی یکی از مهمترین سوژه های است که دشمنان در چند ماه اخیر سعی در القا آن به ملت ایران هستند.

 

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه ملت ایران یکپارچه به آرمان امام خمینی (ره) ایمان و اعتقاد دارند و با جان فشانی از این آرمان ها دفاع می کنند و شاهد هستیم که در دوران دفاع مقدس و امروز نیز مدافعان حرم شهدا چگونه با فداکاری ارزش های انقلاب را حفظ و حراست کردند.

 

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این مطلب که شبکه های ماهواره ای فارسی زبان در خط مقدم جنگ علیه ملت ایران هستند، یادآور شد: سرویس های جاسوسی کشورهای مختلف اطلاعات و اخبار مورد نیاز شبکه های ماهواره ای را تامین و آرشیو قوی برای این عملیات روانی تدارک دیده اند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار مجلس خبرگزاری شبستان تحریم خبرنگاران رسانه اخبار خبرنگار محمد جواد ظریف ایران عملیات روانی ۱۷ مرداد روز خبرنگار روز خبرنگار توطئه های دشمنان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۹۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت از عملیات غرورآفرین وعده صادق در پاسخ به حمله رژیم غاصب صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، با دستان توانمند پاسداران سرافراز سپاه، جشن ایران قوی و اقتدار ملی در مدارس استان همدان برگزار می‌شود.

در این مراسم دانش آموزان همدانی پایه هشتم که به تازگی به سن تکلیف رسیده اند از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پاس امنیت امروزی که کشورمان مرهون خدمات و تلاش‌های این سبزپوشان است، قدردانی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • ناکامی اپوزیسیون در سفیدشویی از صهیونیست‌ها