Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-07@23:08:31 GMT

دردسرهای بی پایان زن دوم مرد بی وفا

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۵۹۳۴۳

به گزارش خرداد زن پریشان و نگران آینده خود و فرزندش از بی مهری همسر و زندگی توفان زده اش در راهروی دادگاه خانواده می گوید: فکر می کردم با جدایی از شوهر اولم خوشبخت می شوم اما همه این ها خوابی بیش نبود و فقط چند صباحی روی خوشی را دیدم. شوهر اولم دست بزن داشت و خیلی من را اذیت می کرد تا این که کارد به استخوانم رسید و از او جدا شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بعد از طلاق نمی خواستم ازدواج کنم اما با چرب زبانی شوهر دومم فریبش را خوردم و در دام هوس او افتادم. با وجود این که شوهر دومم زن و فرزند داشت اما با هزار وعده و نیرنگ من را خام حرف های پوچش کرد تا راضی شدم زن دوم او شوم. شوهرم به واسطه شغل اش مدام در سفر است و برای همین مدتی با او در شهرهای مختلف زندگی کردم.  بعد از مدتی زندگی در شهرهای غریب همسرم از من خواست به زادگاهم برگردم. شوهرم یک خانه برای من و تنها دخترم اجاره کرد و  به محل کارش برگشت که در یکی از شهرهای شرق کشور بود.  قرار شد هر چند وقت یک بار به ما سر بزند و علاوه بر تامین مخارج زندگی کرایه خانه را پرداخت کند. بعد از گذشت چند ماه دیدم خبری از او نشد و گوشی اش را جواب نمی داد تا این که با تماس های پی در پی بالاخره جواب تلفن ام را داد و به زور کرایه خانه را از او گرفتم. بعد از آن دیگر جواب تلفن ام را نداد و فقط یک پیغام برایم فرستاد که دیگر حاضر نیست با من زندگی کند و از طرفی نمی تواند کرایه خانه ام را بدهد و خودم باید جور زندگی ام را بکشم. با شنیدن این جملات خیلی خشمگین شدم و برای همین به محل کار همسرم رفتم، وقتی با او ملاقات کردم خیلی سرد با من برخورد کرد. اول گفت به خاطر زن اولش نمی تواند به زندگی با من ادامه دهد و باید از هم جدا شویم و حضانت بچه را به جای مهریه به من می دهد. وقتی اصرار من را دید گفت او به خاطر هوس و خوشگذرانی با من ازدواج کرده است و دیگر برایش جذابیتی ندارم. با شنیدن این جملات از کوره در رفتم و با او درگیر شدم و با کلی آه و افسوس به زادگاهم برگشتم. بعد از آن ماجرا از یک طرف صاحب خانه کرایه اش را می خواست و از طرفی مخارج سنگین زندگی امانم را بریده بود، برای همین تصمیم گرفتم به دادگاه خانواده بیایم تا با شکایت از همسر هوس بازم حق و حقوق از دست رفته ام را از او بگیرم.
منبع: رکنا برچسب ها: زن ، مرد ، خیانت

منبع: خرداد

کلیدواژه: زن مرد خیانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد

آفتاب‌‌نیوز :

لایحه افزایش نرخ‌های کرایه تاکسی، در اسفندماه سال گذشته تقدیم شورای شهر اهواز شد که با گذشت بیش از ۲ ماه، میزان نرخ کرایه تاکسی‌ها مشخص و به تصویب شورا رسید.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز یکشنبه در صحن علنی شورای شهر گفت: نرخ جدید کرایه تاکسی باید هر چه سریعتر در تابلو‌های سطح شهر نصب شود تا رانندگان و شهروندان مطلع شوند.

امیر صفی خانی افزود: یکی از برنامه‌های سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز در سال جاری نظارت بر نرخ کرایه‌ها بوده و از اعضای شورا و تمام شهروندان انتظار داریم که در این زمینه ما را همراهی کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در امر خدمت رسانی به شهروندان، اتفاقات جدید و بهتری رقم بخورد همچنین تاکسی‌های با کیفیت‌تری وارد ناوگان شود.

وی افزود: اگر راننده تاکسی اقدام به دریافت کرایه بیش از نرخنامه کند قطعا مرتکب تخلف شده و در صورت شکایت مسافران به آن رسیدگی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پشیمانی پدری که دختر ۲۱ ساله‌اش را سلاخی کرد
  • طلاق از شوهر به‌خاطر خیلی خوب‌بودن!
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • بازگشت محکوم به مرگ از پای چوبه دار
  • «اُمّ علاء»؛ مادر شهیدی که هفت عزیزش را تقدیم اسلام کرد
  • آلگری: فقط در خانه‌ از من درباره آینده سوال نمی‌کنند!
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • نمایش «وضوح ناقص» در خانه عکاسان جوان
  • کتاب «ادب زندگی» منتشر شد
  • کتاب «ادب زندگی» روانه بازار نشر شد