Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@23:43:19 GMT

وزير کشور وارد يزد شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۵۹۴۵۴

وزير کشور وارد يزد شد

خبرگزاري آريا - يزد - ايرنا - عبدالرضا رحماني فضلي وزير کشور روز پنجشنبه وارد يزد شد و در فرودگاه اين شهر مورد استقبال مسئولان محلي قرار گرفت.

به گزارش ايرنا، محمود زماني قمي استاندار، معاونان استانداري و تعدادي از مديران و مسوولان استان يزد از رحماني فضلي استقبال کردند.
وزير کشور در سفر يک روزه به يزد در نشست ستاد اقتصاد مقاومتي و شوراي تامين شرکت مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ديدار با آيت الله محمدرضا ناصري يزد نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد از ديگر برنامه هاي سفر رحماني فضلي به يزد است.
7532/ 2047
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره چهار میلیون متر مکعب آب در بند‌های خاکی گنبدکاووس

فرشید رحمانی مهمترین دلیل ایجاد بند‌های خاکی را جلوگیری از فرسایش خاک، کمک به مدیریت سیلاب و کاهش اثرات تخریبی آنها دانست و گفت: گنبدکاووس ۴۸ بندسار و بند خاکی دارد که بارندگی‌های بامداد پنجشنبه تا صبح دیروز باعث ذخیره آب در ۲۴ مورد از آنها و در نتیجه خوشحالی کشاورزان و دامداران منطقه شد.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های هلالی آبگیر برای کنترل روان آب‌ها در مراتع شمالی گنبدکاووس طی سال‌های اخیر گفت: در بارندگی‌های اخیر ۱۰۰ هزار متر مکعب آب در سه هزار و ۵۰۰ هکتار هلالی آبگیر شهرستان ذخیره شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گنبدکاووس ادامه داد: آب‌های جمع آوری شده باعث افزایش تولید علوفه، جلوگیری از فرسایش خاک، مهار روان آب‌ها و تغذیه سفر‌های آب زیرزمینی در منطقه می‌شود.

رحمانی افزود: نهال‌های تولیدی در ایستگاه «چپرقویمه» گنبدکاووس در هزار و ۲۹۰ هکتار از مراتع شمالی شهرستان به صورت مشارکتی، واکاری و پیمانکاری غرس شد که بارندگی‌ها باعث سیرابی آنها شده و نیازی به آبیاری دستی ندارند.

وی وضعیت مراتع گنبدکاووس را خوب ارزیابی کرد و گفت: سرسبزی پوشش گیاهی مرتعی یک ساله و چند ساله طراوت و شادابی خاصی به منطقه بخشیده و علوفه برای دامداران تامین شده است.

طبق اعلام هواشناسی گلستان، از مهرماه سال گذشته تا ۲۵ فروردین امسال ۴۰۲ میلی‌متر بارندگی در گلستان ثبت شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸۵ درصد و نسبت به دوره بلند مدت آماری ۱۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

بارندگی فصل بهار برای گلستان نرمال پیش بینی می‌شود و دمای هوا هم بین نیم تا یک درجه افزایش خواهد یافت.

شهرستان مرزی گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت، ۳۴۱ هزار هکتار مرتع دارد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • معاون وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد؛ معلمانی که وارد نظام دوری نمی‌شوند
  • نکات مهم درباره استقبال چشمگیر از «زندگی با آیه‌ها»
  • امروز آمریکا از پس یمنی‌ها برنمی‌آید
  • خروجی سد مهاباد به ۳۲ مترمکعب بر ثانیه رسید
  • استقبال پادشاه اردن از رئیس جمهور عراق و رایزنی درمورد تحولات منطقه
  • آزادسازی اراضی ملی در سیاهکل
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی ملی در سیاهکل
  • منوچهر رحمانی مدیرعامل انجمن حمایت زندان مرکز شد
  • بلینکن: ظرف ساعات و روز‌های آینده با متحدان وارد رایزنی می‌شویم
  • ذخیره چهار میلیون متر مکعب آب در بند‌های خاکی گنبدکاووس