Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@16:56:53 GMT

رسانه ها از خدمات و پویایی نظام دفاع کنند

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۵۹۵۲۹

رسانه ها از خدمات و پویایی نظام دفاع کنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رسانه راوی، دردشناس و رازگوی مردم استف گفت: رسانه ها از خدمات و پویایی نظام دفاع کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین بزرگداشت روز خبرنگار شامگاه چهارشنبه (۱۷ مرداد) با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، برخی مدیران استانی و خبرنگاران استان در محل سالن همایش ‌های اداره‌ کل ارشاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی‌ محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین به جایگاه خبرنگاران و وضعیت استان و همچنین مطالبات خبرنگاران پرداخت و گفت: رسانه دردشناس و رازگوی مردم است و باید تلاش کند که دردهای مردم را به مسئولان منعکس کند.
 
 

وی اظهار داشت: جایگاه شما آن قدر مهم است که شاید خودتان هم توجه نداشته باشید، در حالی که غربی‌ ها ۲۸۰ کانال فارسی زبان دارند که جریان رشد انقلاب و جمهوری اسلامی را وارونه منعکس کنند.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: چه کسی باید از عظمت و استقلال این مردم دفاع کند؟ که باید گفت خبرنگاران هستند که هژمونی رسانه‌ ای را باید مدیریت کنند، آن جا که کاستی هست راهکار ارائه دهند تا از این گذر سخت عبور کنیم و کشور سربلند بیرون بیاید.
 

احمدی خاطرنشان کرد: هیچ برهه از از تاریخ به اندازه سه چهار دهه اخیر شاهد فراز و نشیب‌ ها نبوده‌ ایم که بعد از پیروزی انقلاب تشدید شد.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: رسانه‌ های کشور با حداقل امکانات توانسته‌ اند به مقابله و مبارزه با غول رسانه‌ ای استکبار بروند که نمونه آن بیداری اسلامی در عراق، بحرین، یمن و سوریه بوده و این پیام ناشی از همین تلاش خبرنگاران است.
 

وی با تاکید به رسانه‌ ها که به روز باشند تا وظیفه خود را به خوبی انجام دهند، در باب موضوعات استان در بخش دوم سخنان خود، گفت: همه باید یک دغدغه داشتیم که همان پیشرفت و تعالی استان است و هیچ کدام حق نداریم از این رسالت عدول کنیم.
 

احمدی با بیان اینکه در سایه سار عظمت زاگرس با ظرفیت‌ های بالا هستیم، افزود: استان ما گل سرسبد این عظمت تاریخی است که باید این عظمت را حفظ کنیم.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که یک سال را در کنار هم تجربه کردیم، خاطرنشان کرد: اتفاقات خاص و ویژه بود که بحث برجام و فشارها به دولت و ناآرامی‌ ها و خشکسالی و بحران آب بود که در کنار آن زلزله و سقوط هواپیما را داشتیم و نشان دادیم که مرد روزهای بحران هستیم تا مشکلات را پشت سر بگذاریم و همیشه در کنار هم بودیم.
 

وی افزود: انتظارات و توقعات شما بیشتر از این‌ هاست و منتظر توسعه بهتر و بیشتر هستید که من و شما به دنبال آن هستیم اما باید شرایط کشور را هم باید درک کنیم.
 

احمدی با بیان اینکه تزریق اعتبارات به پروژه‌ها بد نبوده است افزود: باید به دنبال اصلاح ساختارها در استان باشیم و این کار زمانی انجام می‌ شود که از خود استانداری اصلاح شروع شود و این اصلاح زمانی اتفاق می‌افتد که به مجموعه مدیریت ستادی استان قدرت ببخشیم.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: فرماندار و مدیرکل باید نماینده وزارت کشور باشد و فرمانداری که به غیر از این خودش را پشت سر دیگری ببیند کارها پیش نمی‌ روند.
 

وی با بیان اینکه مردم ما مردم بزرگی هستند، تصریح کرد: تکمیل یک پل برای این مردم یک آرزو شده بود و من شبانه ۲۰ بار از آن بازدید می‌کردم.
 

احمدی گفت: برخی می‌ گویند چرا حرص و جوش می‌ خوری و استان ما همیشه همین گونه بوده است، اما من برای کشورم حرص و جوش می‌ خورم و می‌ نشینم و به دلیل عافیت طلبی‌ ها غصه می‌ خورم.
 
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیایید با خدای خود عهد ببندید این اتفاق اگر برای مدیر گچسارانی، چرامی، یاسوجی و … افتاد خبرنگار هر جا هستید با شرافتتان عهد ببندید در برابر وی بایستید و عزتمندانه دفاع کنید.
 
وی گفت: در این صورت من دست شما را می‌بوسم من از شما انتظار دارم هر جایی مشاهده کردید مدیری این کار را کرد با تمام قوا او را بکوبید، استاندار پشت سر شما ایستاده است.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار مجلس خبرگزاری شبستان تحریم خبرنگاران رسانه ایران اخبار علی لاریجانی اینفوگرافی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تجلیل خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • هفت گوهر نایاب زاگرس در خطر انقراض
  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد