Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@03:47:10 GMT

گله بسیار است قلم اما پابرجا

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۵۹۵۵۲

گله بسیار است قلم اما پابرجا

نیمه پر قلم
خستگی از تنت در می رود وقتی میبینی بسیاری از کسانی که در روزهای سخت و پر تلاطم کاری ات به سادگی از کنارت رد می شوند و شاید نمی خواهند ببینند که این همت تنها برای پیش برد حرفه ات نیست، با لبخند به استقبالت می آیند !
خرسند میشوی پس از یک سال بعضی ها که حالت را هم نمی پرسیدند با گل و شیرینی به سراغت می آیند و لحظه لحظه اتفاقات ثبت شده در این سال را برایت می شمارند و میبینی آنقدرها هم نادیده گرفته نشدی !
جای امیدواری است حتی آنهایی که حضورشان در کنارت برای مخالفت بود و تمام تلاششان را به کار بستند تا نتوانی به رسالت خود پایبند باشی، امروز با غرور به رقیب همیشگی شادباش می گویند !
و حتی جای بسی خوشحالی است در موج مثبت این شادی ها کسانی که عداوت و دشمنی را جلای روح خود کرده اند سوار بر موج جمعی لباس شاد بر تن می کنند و کلیشه های پر تکرار این روزها ورد زبانشان می شود !
نیمه خالی قلم
سرخورده میشوی وقتی با لبخند وارد اتاقی پر از ژن های خوب شده ای اما هیچ نگاهی حتی پذیرای حضورت نیست، چه رسد به خوش آمد گویی !
جای تاسف است که چشم و گوش یک جامعه هرچند کوچک و چند نفره باشی اما پای چشت جای کبودی جهل و واپس گرایی، نمونه ای از مشقت های روزمره ات باشد !
از خودت نا امید میشوی وقتی جای قلمت، به قدمت نگاه می کنند و خیره در چشمانت پاکتی رد و بدل می شود و بدرقه ات می کنند !
باید خون گریست به حال روزی که دستت نرسد حتی چند سوال پیش پا افتاده بپرسی چرا که خط قرمزها آن چنان فربه اند که به هر سو نگاه کنی تو را احاطه کرده اند !
باری جای سخن بسیار است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در جایگاهی ایستاده ایم که مشقت نگاشتن تاریخ و روشنگری اذهان بر روی سنگ میراثمان است و مبارزان این طریقت سلاحشان قلم است و روشنگری. به امید روزی که در هیچ جای این کره خاکی سخن حق گفتن جرم نباشد.
دلگرمی برای ما یعنی تمام آن چیز که باید داشته باشیم.
دلتان گرم
2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت جامعه جرم ژن شادی قلم رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان|وقتی تحریم‌ باعث کاهش هزینه مواد اولیه یک شرکت می‌شود

مدیر یک شرکت دانش‌بنیان و نمونه تولیدی در حوزه ژنراتور مدعی است که تحریم‌ها باعث شده است تا هزینه مواد اولیه این شرکت که در شاهرود واقع است کاهش یابد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078411 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • عکس| وقتی ایست بازرسی بسیج جلوی نماینده مجلس را می‌گیرد
  • عاشق دوآتشه استقلال؛ التماس می‌‎کردم دستانم را قطع نکنند!
  • سمنان|وقتی تحریم‌ باعث کاهش هزینه مواد اولیه یک شرکت می‌شود
  • اتفاق عجیب در مراسم خاکسپاری | وقتی حاضران زیر خاک دفن می‌شوند! + ویدئو
  • عشق در قلمرو حیات وحش؛ وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)
  • وقتی نقاب دموکراسی غرب فرو افتاد + فیلم
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • وقتی بازیکنان رئال مادرید، طرح های نقاشی شده چهره خود را مشاهده می کنند / فیلم
  • قصه درخشان کاپیتان تیم ملی 18 ساله شد