Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ  علی کریمی   رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه اظهار داشت: با رصد و کنترل فضاى‌ مجازی توسط كارشناسان پليس فتا، مشخص شد سایتی در یکی از شبکه اجتماعی باهدف ترويج انحرافات و انتشار موضوعات غیر اخلاقى فعالیت می کند.

وی ادامه داد: كارشناسان پليس با انجام تحقيقات فنى و پليسى توانستند متهم را که ساکن يكى از شهرستان‌های استان بود را شناسايى و با دستور مقام‌ قضایی وی را احضار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ کریمی یادآوری کرد: متهم در بازجویی های ابتدایی منکر هرگونه فعالیت غیرقانونی در فضای مجازی شد اما در نهایت پس از مواجه شدن با مدارک و مستندات لازم، به جرم خود و مدیریت این سایت غیراخلاقی اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا کرمانشاه خاطرنشان ساخت: متهم دستگیر شده در بازجویی ها عنوان کرد که تحت تاثیر هیجانات و ورود به فضای مجازی اقدام به ساخت پیج عمومی غیراخلاقی در شبکه های اجتماعی کرده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون گروه يا كانال های بسیاری با مضامين غير‌اخلاقى و انتشار تصاوير مبتذل و مستهجن فعالیت می کنند به والیدن هشدار داد مراقب حضور فرزندان کودک و نوجوان خود باشند.

سرهنگ کریمی تصریح کرد: برابر ماده 14 قانون جرائم رایانه‌ای، هركس به وسیله سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی یا حامل‌های داده، محتویات غیراخلاقی را منتشر، توزیع یا معامله كند یا به قصد تجارت یا افساد تولید یا ذخیره یا نگهداری كند، به حبس از 91 روز تا 2 سال یا جزای نقدی از 5 تا 40 میلیون ریال یا هردو مجازات محکوم می شود.

انتهای  پیام/ز


فعالیت غیرقانونی در فضای مجازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۵۹۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرکشی در فسا یک خانواده را عزادار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرهاد آراوند در تشریح این خبر اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتلِ مردی میانسال در کوه‌های اطراف یکی از روستاهای فسا، تیم پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد ۲ برادر که در مناطق کوهستانی بوده‌اند و پدرشان نیز در همان اطراف مشغول چرای گوسفندان بوده به علت اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شده و متهم با اسلحه شکاری برادر خود را مجروح می‌کند که به علت شدت جراحت بلافاصله فوت می‌شود.

این مقام انتظامی به کشف اسلحه در اطراف صحنه جرم اشاره کرد و افزود: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم که پس از قتل متواری شده بود آغاز کردند.

سرهنگ آراوند با بیان اینکه در نهایت قاتل خود را تسلیم قانون کرد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا به شهروندان توصیه کرد: احیای فرهنگ کدخدامنشی و میانجیگری در رفع اختلافات اعضای خانواده و یا سایر افراد، یکی از آموزه‌های سبک زندگی ایرانی - اسلامی است که در جلوگیری از حوادث تأسف بار مشابه مؤثر است.

کد خبر 6081980

دیگر خبرها

  • ضرورت هوشیاری در خرید‌ از فضای مجازی
  • شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی
  • فروشنده‌ی کلاهبردار در دام پلیس یزد 
  • برادرکشی در فسا یک خانواده را عزادار کرد
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • دستگیری ۴۰۰ نفر مجرم فعال آزمون سراسری در فضای مجازی + فیلم
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی