Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سومین دوره بازی های پارا آسیایی ۱۴ تا ۲۱ مهر در جاکارتای اندونزی برگزار می شود و یکی از افراد این کاروان صمد عباسی ورزشکار کرمانشاهی است که خود را برای نبرد با پولاد سرد و رویارویی با حریفان آماده می‌کند.


صمد عباسی که در کارنامه خود افتخاراتی همچون قهرمانی جهان را دارد این روزها در تکاپوی گرفتن یک مدال خوشرنگ دیگر در بازی‌های پارا آسیایی است و برای رسیدن به این مهم سخت تلاش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این وزنه‌بردار کرمانشاهی ملی‌پوش در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت آمادگی خود اظهار داشت: خدا رو شکر تاکنون ۸۰ درصد آمادگی لازم برای حضور در این بازی‌ها را کسب کرده‌ام.


وی افزود: اردوی آخر تیم ملی وزنه‌برداری معلولان و جانبازان اعزامی به بازی‌های پارا آسیایی جاکاراتا از روز شنبه هفته آینده آغاز می‌شود و امیدوارم در آخرین اردو به آمادگی صددرصد برسم.


این ملی‌پوش کرمانشاهی در خصوص مهمترین رقبای خود نیز گفت: مهمترین رقبای علی جعفری از ایران و یک ورزشکار چینی است که رکورددار جهان و آسیا هم هست و قبلا مسابقاتی هم با هم داشته‌ایم.


عباسی در مورد شانس کسب مدالش گفت: من تمام تلاشم را می‌کنم و امیدوارم با دعای خیر مردم و به کمک خدا بتوانم دست پر و با مدال از این رقابت‌ها برگردم.

کد خبر 4369946

منبع: مهر

کلیدواژه: بازی های آسیایی خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه روز خبرنگار گرگان مشهد شهرکرد شیراز یاسوج سانحه تصادف بیرجند کهگیلویه و بویراحمد مجلس شورای اسلامی استانداری ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۰۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد

شاگردان دیه‌گو سیمئونه در نبرد با حریف مستقیم خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا پیروز شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سی‌و‌سوم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (شنبه) در ورزشگاه متروپولیتانوی شهر مادرید، تیم فوتبال اتلتیکومادرید پذیرای رقیب اصلی و نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش در جدول رده‌بندی یعنی اتلتیک بیلبائو بود و موفق شد میهمان باسکی خود را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

گل‌های رودریگو دپائول در دقیقه 15، آنخل کورئا در دقیقه 52 و اونای سیمون در دقیقه 80 (گل به خودی) تنها گل بیلبائو که در دقیقه 45 توسط نیکو ویلیامز به ثمر رسید را بی‌اثر کرد و باعث ثبت بیستمین پیروزی فصل روخی‌بلانکو شد.

این پیروزی شاگردان دیه‌گو سیمئونه را 64 امتیازی کرد و سبب شد که فاصله آنها با بیلبائوی رده پنجمی به شش امتیاز افزایش پیدا کند تا خیال آنها از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده تا حدودی آسوده‌تر شود.

اتلتیکومادرید به آلاوس باخت

 

روز گذشته سه دیدار دیگر هم در این چارچوب برگزار شد که نتایج آنها به شرح زیر رقم خورد:

لاس‌پالماس صفر - جیرونا 2
آلمریا یک - ختافه 3
آلاوس 3 - سلتاویگو صفر

در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌سوم لالیگا امروز چهار مسابقه دیگر برگزار می‌شود. در آخرین بازی این هفته لالیگا هم دوشنبه شب از ساعت 22:30 بارسلونا میزبان والنسیا خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لالیگا تیم‌های رئال مادرید با 84 امتیاز (33 بازی)، جیرونا با 71 امتیاز (33 بازی) و بارسلونا با 70 امتیاز (32 بازی) اول تا سوم هستند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • رهبران مقاومت در غزه آماده نبرد در رفح هستند
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود