Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@23:01:03 GMT

عدالت اطلاع رسانی و خبری رعایت شود

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۶۰۱۱۶

عدالت اطلاع رسانی و خبری رعایت شود

فرماندار شهرستان گلوگاه گفت:عدالت اطلاع رسانی و خبری رعایت شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از گلوگاه،  محمدرضا تباکی قلعه سری در مراسم تجلیل از خبرنگاران با تاکید بر رسالت خبرنگاران گفت: رسالت خبرنگاران بااهمیت ، خطیر و با ارزش است و با توجه به شرایط امروز مسئولیت و نقش خبرنگاران بسیار حساس و مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر رعایت عدالت اطلاع رسانی و خبری تاکید کرد و افزود: دسترسی راحت همگان به اطلاعات، مسئولیت اصحاب رسانه را بیشتر کرد.

فرماندار شهرستان گلوگاه گفت: خبرنگاران باید صادق، امانتدار و بی طرف باشند و همواره مصلحت و منفعت ملی را هدف قرار دهند؛ به دور از هر تفکر سیاسی بنویسند و نقد سازنده داشته باشند.

تباکی یاد آور شد: در این عصر ، دشمنان قسم خورده ی ما تلاش می کنند تا این نظام و مسئولین را ناکارآمد نشان دهند و به مردم بقبولانند که  این نظام کاری برای مردم کاری نکرد در چنین شرایطی نقش خبرنگار بسیار مهم است.

نماینده عالی دولت در شهرستان گلوگاه اظهار کرد: همه دولت ها در نظام جمهوری اسلامی فعالیت هایی داشتند و خدماتی ارائه دادند که همه  از خدمات نظام است نه فقط خدمات دولت. مردم و دولت از هم جدا نیستند بلکه از یک نظام هستند و دولت نیز عنصر اصلی این نظام است.

تباکی گفت: عدالت خبری رعایت شود؛ خدمات دولت باید به نحو احسن به مردم اطلاع رسانی شود و خبرنگاران روحیه امید و نشاط در مردم را تقویت کنند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت اصحاب رسانه نظام جمهوری اسلامی عدالت رسانی رعایت رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۰۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه/ شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین پس از گذشت ۲۰۰ روز از جنگ غزه آماری جدید درباره وضعیت بحرانی کودکان در این باریکه منتشر کرد.

بنابر اعلام دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین از آغاز جنگ علیه غزه تاکنون، ۳۰ کودک فلسطینی در اثر گرسنگی و سوء تغذیه شدید جان خود را از دست داده اند.

همچنین در شرایط کنونی ۱۷ هزار کودک فلسطینی بدون داشتن والدین خود (پدر یا مادر یا هر دو) در این باریکه زندگی می کنند.

براساس آخرین آمارها در جنگ غزه تاکنون بیش از ۳۴ هزار نفر به شهادت رسیده اند که ۷۲ درصد از آنها زن و کودک هستند.

کد خبر 6086464 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه | شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه/ شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک