Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@18:28:53 GMT

افزایش رهاسازی آب سد زاینده‌رود

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۶۰۲۰۰

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: به منظور آبرسانی به باغات غرب اصفهان از شامگاه سه شنبه خروجی سد زاینده رود افزایش یافت. آفتاب‌‌نیوز : حسن ساسانی با اشاره به افزایش خروجی سد زاینده‌رود، اظهار کرد: بر اساس تصمیمی که در جلسه‌ای با نمایندگان صنف کشاورزی گرفته شد، از شانزدهم مرداد ماه خروجی آب از سد زاینده رود افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان خاطر نشان کرد: آب به مدت 10 روز برای باغات غرب اصفهان افزایش یافته، تا منطقه سد نکوآباد جریان دارد و به محدوده شهر اصفهان نخواهد رسید.
به‌ گزارش وزارت نیرو، بر اساس مصوبات شانزدهمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت به هم پیوسته حوضه آبریز زاینده رود، حجمی معادل 30 میلیون متر مکعب برای آبیاری باغات غرب اصفهان از سد زاینده‌رود رهاسازی خواهد شد. کد خبر: ۵۳۸۹۹۳ تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سد زاینده رود آب اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۰۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو همسایه طارمی می‌شود

به گزارش ورزش سه، با تغییرات در باشگاه پورتو و ریاست آندره ویلاش بواش، سرمربی سابق، دستیار سابق مورینیو و رئیس تازه پورتو، گاتزتا دلو اسپورت اینطور گزارش داده که سرمربی این باشگاه به سمت درهای خروجی پورتو حرکت خواهد کرد، اگرچه او در تمام این سال‌ها نتایج فوق‌العاده‌ای را با آبی و سفیدها کسب کرده است.

خورخه مندس، مدیربرنامه‌های مشهور پرتغالی، از دلایل این جدایی است و کونسیسائو را ترغیب به باز کردن درهای خروجی پورتو کرده است.

میلان که با حقوقی بالغ بر چهار میلیون یورو در ازای هر فصل منتظر اوکی این سرمربی جنگجوی پرتغالی است، گزینه‌های دیگری را هم زیر نظر دارد اما به نظر‌ می‌رسد اولویت آنها بر استخدام کونسیسائو باشد. آنطور که گاتزتا نوشته قطعا اوضاع بین دو طرف پیش رفته و به مباحث مالی رسیده است!

نکته جالب انتقال مهدی طارمی به اینتر و احتمال دیدار این دو در دربی دلا مادونینا است.

دیگر خبرها

  • شهرک حمل و نقل خمینی شهر راه اندازی می شود
  • خط انتقال آب جدید شهر زاینده‌رود بهره‌برداری شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه بین شهردار اصفهان و مدیرعامل بانک شهر برای توسعه همکاری‌ها
  • کونسیسائو همسایه طارمی می‌شود
  • نشست چندباره خیابان‌های اصفهان/وقتی زمین زیر پای مردم سست می‌شود
  • نشست زمین برای چهارمین بار در خیابان شهیدان کاظمی + عکس
  • رهاسازی ۶ جوجه جغد انبار در منطقه مارون کهگیلویه و بویراحمد
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • اجرای هفت پروژه باغات مدرن در آذربایجان شرقی
  • عقب نشینی ذخیره سد زاینده‌رود؛ ۳۹۶ میلیون مترمکعب آب آخرین موجودی