Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی قنبری درگفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی به دنبال توانمند کردن مددجویان تحت پوشش خود است، اظهارکرد: به همین منظور در سال گذشته برای توانمندسازی افراد تحت پوشش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.

رئیس اداره بهزیستی رودسر افزود: در سال جاری نیز برنامه هایی برای حمایت و همچنین توانمندسازی مددجویان تحت پوشش در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به حضور این اداره در چهار کارگروه اشاره کرد و گفت: مناسب سازی اماکن عمومی، ساماندهی متکدیان و سالمندان، شورای فرهنگی و پیشگیری از مواد مخدر از جمله این کارگروه ها است که اداره بهزیستی شفت در آن عضو بوده و در راستای سیاست های آن گام برمی دارد.

قنبری با بیان اینکه به دنبال تأسیس بنیاد فرزانگان در شهرستان رودسر هستیم، خاطرنشان کرد: این بنیاد به منظور تکریم، توانمندسازی و سلامت اجتماعی و روانی سالمندان می باشد.

رئیس اداره بهزیستی رودسر با اشاره به اینکه مجوز تاسیس بنیاد فرزانگان از سوی سازمان بهزیستی صادر می شود، تصریح کرد: این بنیاد یک نهاد مدنی و غیردولتی است.

کد خبر 4369845

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی گیلان تسهیلات رودسر بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه روز خبرنگار گرگان مشهد شهرکرد شیراز یاسوج سانحه تصادف بیرجند کهگیلویه و بویراحمد مجلس شورای اسلامی استانداری ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۰۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره ارشاد اسلامی نیشابور گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برای ایجاد اشتغال و حمایت از مشاغل خانگی با محوریت فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۲ نسبت به ثبت‌نام متقاضیان برای دریافت  تسهیلات ویژه دولتی اقدام کرد.

علیرضا سید‌ابادی  افزود: بیان کرد: در تسهیلات تبصره ۱۶، تعداد ۳۵ نفر به بانک‌های عامل معرفی شدند که ۳۰ نفر موفق به تشکیل پرونده و دریافت وام جمعا به مبلغ ۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شدند، همچنین در تبصره ۱۸ نیز تعداد ۸ نفر از نیشابور و ۳ نفر از زبرخان و ۴ نفر از میان جلگه جمعا به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت کردند. 
 وی با اشاره به اینکه تسهیلات مشاغل خانگی به هنرمندانی که در پی ایجاد و یا توسعه شغل هنری خود بوده و دارای مستندات قابل قبول باشند، تعلق می‌گیرد، تصریح کرد: هنرمندان برای اطلاع از لیست رشته هایی که شامل دریافت تسهیلات می شوند، نیاز است که به سامانه مشاغل خانگی رجوع کنند. 

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • افزایش ۳۰درصدی مستمری مددجویان بهزیستی خراسان رضوی
  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی
  • واگذاری بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)