Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - انتقال هافبک تيم ملي ايران و عضو باشگاه استرشوندس سوئد به اوئسکا اسپانيا غيرقانوني اعلام شد.
به گزارش خبرگزاري فارس، سامان قدوس، ستاره ايراني استرشوندس روز گذشته رسما قراردادي را با باشگاه اوئسکاي اسپانيا امضا کرد تا هافبک تيم ملي ايران براي باشگاه اسپانيايي که اولين بار در تاريخش در لاليگا حضور دارد، توپ بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما اين پايان کار نبود چون بعد از لحظاتي از امضاي قرارداد قدوس و انتشار تصاوير او به همراه مدير باشگاه اوئسکا و مدير برنامه هايش صداي دنيل کيندبرگ، رئيس باشگاه استرشوندس درآورد و اين انتقال را غيرقانوني دانست.

کيندبرگ اعلام کرد: من تصاويري از قدوس ديدم که در حال امضاي قرارداد بود اما من به او تنها مجوز رفتن به اسپانيا و بازديد از باشگاه را داده بودم نه اينکه قراردادي امضا کند. من مدير برنامه قدوس که در تصوير ديده مي شود را نمي شناسم و ارتباطي نيز با او نداشتم. و نه قرار است ارتباطي صورت بگيرد. بايد قدوس به سوئد برگردد. من امضاي هر گونه قرارداد با باشگاه اوئسکا را رد مي کنم چون هيچ رضايتي به اين انتقال ندارم.
با اين حرف هاي رئيس باشگاه سوئدي مشخص مي شود که قدوس به مشکل بزرگي برخورده است و اين انتقال غيرقانوني بوده چون ستاره ايراني تحت قرارداد باشگاه سوئدي است و تنها يک راه پيش رو دارد و آن رضايت گرفتن از باشگاه استرشوندس است.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۱۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان حمید مطهری که در مقابل استقلال به نتیجه تساوی بدون گل رسیدند، برای حفظ جایگاه چهارمی خود باید فولاد را شکست بدهند.

آنها پس از یک جلسه ریکاوری و استراحت، امروز در کمپ بنیان دیزل تمرین خود را برگزار خواهند کرد و این در حالی است که تنها دو جلسه تمرینی را برای دیدار حساس با فولاد در پیش خواهند داشت.

نکته مهم در مورد تمرین تراکتور این است که محمد عسگری آنالیز تیم حریف را نیز آماده کرده و بازیکنان تراکتور پس از بازبینی این آنالیز باید براساس دستورات کادرفنی در زمین تمرین کار خود را دنبال کنند.

دیگر خبرها

  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • ثبت بیش از ۲۵۵ هزار قرارداد اجاره در سامانه خودنویس
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • هدایای ویژه الساندرو دل پیرو برای همکارانش؛ میکا ریچاردز: به امضای قرارداد مدلینگ خودم نزدیک شدم / زیرنویس فارسی
  • تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد