Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-19@10:54:53 GMT

71 دانش آموز ایلامی کنکور امسال رتبه سه رقمی کسب کردند

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۶۱۱۶۱

به گزارش خرداد اسفندیار رستم زاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال در مجموع 12 هزار و 152 دانش آموز دختر و پسر این استان در کنکور سراسری شرکت کردند.وی ادامه داد: از این تعداد 858 نفر در رشته ریاضی، 9 هزار و 598 نفر در رشته تجربی و یک هزار 696 نفر نیز در رشته علوم انسانی بوده اند.وی اضافه کرد: از مجموع 71 نفری که رتبه سه رقمی کسب کرده اند 21 نفر در رشته ریاضی، 36 نفر رشته علوم تجربی و 14 نفر نیز رشته علوم انسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام به وضعیت کسب رتبه کنکور سراسری دانش آموزان این استان در سال گذشته اشاره ای نکرد.همچنین بر اساس گزارش اداره کل بهزیستی ایلام، یکی از مددجویان زیر پوشش این سازمان در شهرستان دره شهر موفق به کسب رتبه 516 کشوری و رتبه 110 منطقه ای در کنکور سراسری امسال در رشته تجربی شده است.100 هزار دانش آموز سال تحصیلی گذشته در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال داشتند.
منبع: ایرنا برچسب ها: ایلام ، کنکور ، سه رقمی

منبع: خرداد

کلیدواژه: ایلام کنکور سه رقمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۱۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر پیکان: ما هم رتبه تک رقمی میخواهیم

به گزارش ورزش سه، دیدار پیکان و هوادار در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در شرایطی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. محمد ناصری، دروازه‌بان پیکان، در خصوص این تساوی گفت: می‌دانستیم تیم هوادار در نیمه اول فشار وارد می‌کند تا بتواند نتیجه بگیرد و گل بزند و همین اتفاق هم افتاد. ما آنالیز کرده بودیم اما نتوانستیم درست انجام بدهیم و گل خوردیم. خدا را شکر بچه‌ها کامبک زدند و توانستیم با دو گلی که زدیم، بازی را برگردانیم.

او در خصوص شرایط مالی این باشگاه عنوان کرد: کارنامه باشگاه پیکان مشخص است.‌ من به عنوان کسی که چهار سال است در این تیم هستم، هر سال پولم را به صورت کامل دریافت کرده‌ام و از این بابت باشگاه هیچ مشکلی ندارد. کمااینکه پاداش‌های خوبی هم برای بازی‌ها گذاشته‌اند و جا دارد از مدیریت باشگاه، آقای مددی و دیگر دوستان و اعضای هیئت مدیره تشکر کتم که این انگیزه را به تیم دادند و خدا را شکر توانستیم نتیجه بگیریم و از آخر جدول جدا شویم.

ناصری با اشاره به اینکه قراردادش در پایان فصل به پایان می‌رسد، گفت: امسال قراردادم به پایان می‌رسد، اما قرارداد من با پیکان دلی است. باید ببینیم شرایط چطور است و صحبت کنیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

گلر پیکان در پایان در خصوص رتبه مدنظر این تیم در پایان فصل جاری گفت: ما در نیم فصل صحبت کردیم که انشالله بتوانیم فصل را با رتبه تک رقمی تمام کنیم و دنبال همین هم هستیم. فاصله امتیازی‌مان هم زیاد نیست و انشالله بتوانیم در بازی‌های رو در رو با حریفان، بازی‌ها را ببریم.

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • لزوم ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • اعزام ۱۵ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت
  • آغاز ثبت نام کنکور فنی و حرفه‌ای از نیمه دوم اردیبهشت ماه
  • ۲۰ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری متقاضی شرکت در بزرگترین ماراتن علمی کشور
  • گلر پیکان: ما هم رتبه تک رقمی میخواهیم
  • ضرورت آموزش حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • ۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند
  • شرکت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی