Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ حمیدرضا جانباز چهارشنبه شب در نشست تخصصی با شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی کرمانشاه با قدردانی از تلاش های موفق و اثربخش مدیران و کارشناسان شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان در زلزله 21 آبان سال 96 افزود: این حادثه می تواند به عنوان یک فرصت برای شرکت تلقی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: اگر باورمان این باشد که زلزله تمام شد، اقدام های انجام شده مسکوت می ماند ولی اگر باور داشته باشیم که در منطقه لرزه خیز هستیم و متأسفانه امکان تکرارش هست و بر این اساس مستندات و تجارب زلزله را مکتوب کنیم، همه کشور هم می توانند از این تجارب در زمان بحران استفاده کنند.
وی اظهار داشت: مشکل سازمان های اداری کشور این است که دانش سازمانی در جایی ثبت نمی شود و یا اگر ثبت می شود مورد استفاده قرار نمی گیرد.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تأکید بر اینکه در موضوع آموزش، یادآوری تجارب ضعف داریم، ادامه داد: باید به سمت آموزش و استفاده از تجارب و به کارگیری متخصصین و نخبگان دانشگاهی برای مستندسازی و تبدیل به سند مکتوب کردن تجارب پیش برویم.
جانباز در ادامه به سرآمد بودن شرکت های آبفا و آبفار کرمانشاه در غرب کشور و داشتن رتبه بالا در رنکینگ سالیانه شرکت های کشور اشاره کرد و افزود: باید با وفاق و همدلی و انسجام از این جایگاه صیانت کنید و با هم افزایی به تعالی و ارتقای بیشتر برسید.
جانباز با اشاره به وضعیت مالی نامناسب دولت گفت: باید تلاش کنیم تا در این شرایط از ظرفیت بخش خصوصی بیش از پیش استفاده شود و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور یکی از پیشگامان در این زمینه است.
وی تصریح کرد: با اتفاقاتی که در شرایط اقتصادی کشور رخ داده و به تعبیر مقام معظم رهبری؛ متأسفانه اتاق جنگ آمریکا، رژیم صهیونیستی، وزارت خزانه داری آمریکا، معاندان و معارضان آن سوی مرزها کلیت ایران را هدف قرار داده اند و به مطالبات اجتماعی عمدتا ناحق، به صورت مغرضانه و معاندانه دامن می زنند باید با خدمات رسانی مستمر خود بستر غرض ورزی ها و دشمنی های آنان را از بین ببریم.
بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب و شرکت در اجلاس معاونان عمرانی استانداری های کشور در کرمانشاه از جمله برنامه های مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفر به استان کرمانشاه بود.
استان کرمانشاه 2 میلیون تن جمعیت دارد که در 2 هزار و 622 روستا و 32 شهر سکونت دارند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: خشکسالی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۱۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور، از افزایش دما در بیشتر مناطق خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، کرمان، بعضی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان و ارتفاعات شرقی تهران، در بعضی از ساعات رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد، تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: شرایط جوی مذکور روز شنبه در بعضی نقاط خراسان رضوی و جنوبی، یزد، کرمان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان و یکشنبه در جنوب کرمان و دوشنبه در ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس، انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، سه‌شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور می‌شود و در مناطق غربی کشور بارش خواهیم داشت.

ضیائیان ادامه داد: در سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور، در بعضی ساعات وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود، همچنین تا اواسط هفته آینده، روند افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور انتظار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با بیشینه ۲۴ و کمینه ۱۱ درجه سانتی‌گراد است و روز شنبه، قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با بیشینه ۲۵ و کمینه ۱۳ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 747949

دیگر خبرها

  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • ظرفیت تبادل برق با کشور‌های همجوار به ۵ هزار مگاوات افزایش می‌یابد
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • کدام نواحی ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج