Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر فنی، امورعمرانی حمل و نقل وترافیک استانداری با اشاره به سفر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به استان گفت: در این سفر که به منظور بازدید آخرین وضعیت پروژه ملّی اتصال مرکزاستان به راه آهن سراسری واقدامات مورد نیاز برای بهره برداری از این طرح که با استفاده از دریزین از ایستگاه ارومیه تا ایستگاه مهاباد انجام شد مقرر شد اقداماتی در جهت تکمیل و تامین خدمات رفاهی برای شهروندان تا زمان افتتاح این طرح انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیمان آرامون افزود: مهمترین موضوعی که دراین بازدید تصمیم گیری شد راه اندازی خطوط حمل و نقل عمومی اتوبوس و تاکسی از محل ایستگاه تا داخل محدوده شهربود که با توجه به فاصله ایستگاه مسافری از شهربرای  تسهیل در جابجایی مسافران به ایستگاه و محدوده شهربسیار ضروری است.
وی ادامه داد:در این بازدید مقرر شد مسیر و خط ویژه دسترسی اتوبوس، تاکسی و آژانس تلفنی با مبداء ایستگاه راه آهن و مقصد تقاطع میثم با کمترین کرایه پس از تصویب شورای شهر ارومیه با مشارکت شهرداری ارومیه و شرکت زیرساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با تعیین محل ایستگاههای اتوبوس و تاکسی و تخلیه و بارگیری کالا راه اندازی شود.
مدیرکل دفتر فنی، امورعمرانی حمل و نقل وترافیک استانداری اظهار داشت: در این بازدید همچنین مقرر شد ضمن احداث زمین بازی ویژه جوانان روستاهای اطراف ایستگاه مرکزی راه آهن توسط شرکت زیرساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و استقرار ناوگان امداد و نجات شامل یگان های امدادی آتش نشانی و جمعیت هلال احمردر محل ایستگاه راه آهن ارومیه، خطوط تلفن ثابت ایستگاههای بین راهی رشکان و شیرین بلاغ نیزتا یک هفته آینده توسط شرکت مخابرات استان راه اندازی شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترافیک حمل و نقل راه آهن معاون وزیر راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۱۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی صبح امروز جمعه به همراه استاندار آذربایجان شرقی با حضور میدانی در قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه در جریان پیشرفت کار آن قرار گرفتند.

در این بازدید اعلام شد قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه ۲۸ کیلومتر طول دارد که قرار است با هفت هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری ساخته شود.

قرار است ۱۶ کیلومتر از قطعه ششم آزادراه امسال افتتاح شود که ۱۲ کیلومتر آن آماده آسفالت است.

کل ۲۸ کیلومتر قطعه ششم آزادراه نیز تا پایان سال ۱۴۰۵ تکمیل و افتتاح می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید گفت: امیدوارم تا پایان دولت خبرهای خوبی در حوزه راه استان بشنویم.

مالک رحمتی افزود: قرارداد قطعات سوم و پنجم آزادراه راه تبریز- ارومیه آماده شده و نیازمند دستور وزیر محترم راه است.

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان ۵۰۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ به این طرح اختصاص یافته است.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی نیز از محل اعتبارات سازمان برنامه و بودجه باید به این طرح اختصاص یابد که تاکنون ۱۲۰ میلیارد تومان محقق شده است.

وی یادآوری کرد: سال قبل نیز سازمان برنامه و بودجه قول داد ۲۰۰ میلیارد تومان بدهد که هنوز محقق نشده است.

رحمتی تشریح کرد: بر اساس مصوبه سفر استانی رئیس جمهور ۱۵ هزار تن قیر هم باید به طرح بدهند که اگر هشت هزار تن هم بدهند، مشکل شأن حل می‌شود.

کد خبر 6088928

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور
  • مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب پروژه شاخص در حوزه بازآفرینی شهری است
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند