Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، باشگاه تراکتورسازی تبریز طی بیانیه ای را در جهت اطلاعیه باشگاه استقلال تهران در خوصوص هواداران بازی حساس فردای دو تیم داد که به شرح زیر است:

شب جمعه قطعا رقابت دو تیم تراکتورسازی با استقلال در تهران یکی از زیباترین، فنی ترین و فرهنگی ترین بازی های لیگ برتر کشور خواهد بود.

بی شک این ادعا نشات گرفته از نهادینه بودن فرهنگ والا نزد هواداران دو تیم تبریزی و تهرانی است که همیشه در آرامش و امنیت کامل موجب شده اند تا بازی دو تیم به نحو شایسته‌ای برگزار شده و این گونه رفتارها سرمشق خیلی از تیم ها و باشگاه ها فوتبال کشور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی تماشاگران و هواداران پرافتخار دو تیم با همکاری سرمشوقان حاضر در روی سکوها همانند گذشته نهایت تلاش خود را در برقراری نظم و انضباط خواهند نمود و آرامش و امنیت ورزشگاه را با افتخار تمام حفظ خواهند کرد.

از آنجایی که کانون هواداران باشگاه استقلال در راستای همکاری و همیاری هواداران، استقبال شایسته ای از هواداران تراکتورسازی تبریز کرده و در این زمینه اطلاعیه ای صادر کرده، لذا کانون هواداران باشگاه پرشورها نیز ضمن قدردانی از این اقدام بموقع، همگام با تماشاگران و هواداران تیم آبی سعی خواهند نمود با شور و نشاط همیشگی ضمن هیجان بخشی به بازی دو تیم در زمین سبز چمن، معرفت و مرام پهلوانانه خود را در یک روز به یادماندنی به ظهور  برسانند.

کد خبر 4370047 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه تراکتورسازی تبریز تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس بازیهای آسیایی اندونزی 2018 کشتی آزاد کشتی فرنگی باشگاه تراکتورسازی تبریز بازی های آسیایی تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان وینفرد شفر والیبال تیم فوتبال تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!

یکی از هواداران کم سن ‌و سال استقلال، در تمرین دیروز این تیم سوژه عکاسان و خبرنگاران شد.

طرفداری | تمرین روز گذشته استقلال با حضور تماشاگران برگزار شد و یک میهمان بامزه داشت.

جواد نکونام تصمیم گرفت تمرین دیروز شاگردانش با حضور تماشاگران برگزار شود. در لحظاتی از این تمرین، برخی هواداران کم سن و سال استقلال برای گرفتن عکس با بازیکنان محبوب خود وارد زمین شدند که در این بین یکی از آن‌ها سوژه خبرنگاران شد. سورن پسر استقلالی که به علت ظاهر بامزه‌اش غالبا با دختر بچه‌ها اشتباه گرفته می‌شود.

پدر این کودک استقلالی در گفتگو با طرفداری گفت:

من استقلالی دو آتیشه هستم و پسرم هم به این تیم علاقه دارد. وقتی متوجه شدیم جواد نکونام گفته تمرین با حضور تماشاگران است، خودمان را از کرج به تهران رساندیم تا در تمرین حاضر باشیم.

وی ادامه داد:

خیلی‌ها سورن را با دختر بچه‌ها اشتباه می‌گیرند. من لحظه‌ای چشمم را از او برداشتم و دیدم به سمت زمین دوید. نزدیک بود بیافتد که پیمان بابایی او را از روی هوا گرفت. غلامپور هم وقتی او را دید تصور کرد دختر است و بعدا به او گفتم پسر است. یامگا را خیلی دوست دارد اما هنوز نمی‌تواند اسمش را به درستی تلفظ کند. پیراهنی هم که دیروز تنش بود، نام یامگا روی آن به چشم می‌خورد. دوست داشت با روزبه چشمی هم عکس بگیرد اما شلوغ بود و نتوانستیم. امیدوارم تمرین استقلال بیشتر با حضور تماشاگران برگزار شود و در آخر فصل هم قهرمان شویم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پاسخ به مهم‌ترین پرسش هواداران استقلال؛ مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!
  • آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال
  • آتش سکوها زیر پای هواداران استقلال
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • واکنش تحقیرآمیز یک پیشکسوت به بازی تراکتور-استقلال
  • بازی تراکتور و استقلال فوتبال نبود
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم