Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی پاسخ اطلاعیه باشگاه استقلال تهران را در خصوص تماشگاران بازی فردای دوتیم داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  باشگاه تراکتورسازی تبریز طی بیانیه ای را در جهت اطلاعیه باشگاه استقلال تهران در خوصوص هواداران بازی حساس فردای دو تیم داد که به شرح زیر است:

شب جمعه قطعا رقابت دو تیم تراکتورسازی با استقلال در تهران یکی از زیباترین، فنی ترین و فرهنگی ترین بازی های لیگ برتر کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک این ادعا نشات گرفته از نهادینه بودن فرهنگ والا نزد هواداران دو تیم تبریزی و تهرانی است که همیشه در آرامش و امنیت کامل موجب شده اند تا بازی دو تیم به نحو شایسته‌ای برگزار شده و این گونه رفتارها سرمشق خیلی از تیم ها و باشگاه ها فوتبال کشور شود. در این بازی تماشاگران و هواداران پرافتخار دو تیم با همکاری سرمشوقان حاضر در روی سکوها همانند گذشته نهایت تلاش خود را در برقراری نظم و انضباط خواهند نمود و آرامش و امنیت ورزشگاه را با افتخار تمام حفظ خواهند کرد.

از آنجایی که کانون هواداران باشگاه استقلال در راستای همکاری و همیاری هواداران، استقبال شایسته ای از هواداران تراکتورسازی تبریز کرده و در این زمینه اطلاعیه ای صادر کرده، لذا کانون هواداران باشگاه پرشورها نیز ضمن قدردانی از این اقدام بموقع، همگام با تماشاگران و هواداران تیم آبی سعی خواهند نمود با شور و نشاط همیشگی ضمن هیجان بخشی به بازی دو تیم در زمین سبز چمن، معرفت و مرام پهلوانانه خود را در یک روز به یادماندنی به ظهور  برسانند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۲۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ جالب چالهان‌اوغلو به میلانی‌ها پس از قهرمانی اینتر+ عکس

هافبک ترکیه‌ای تیم فوتبال اینتر پس از قهرمانی این تیم در سری A به اهانت‌هایی که از سوی هواداران تیم سابقش دریافت کرده بود، پاسخی جالب داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بدون شک یکی از خوشحال‌ترین بازیکنان اینتر بابت قهرمانی این تیم در سری A، هافبک ترکیه‌ای نراتزوری یعنی هاکان چالهان‌اوغلو بود. تیم او در شبی اسکودتوی بیستم را کسب کرد که توانست رقیب همشهری میلان را در دربی دلامادونینا شکست دهد. برای چالهان‌اوغلو این قهرمانی فرصتی برای جبران همه آن اهانت‌ها و تمسخرهایی بود که از زمان ترک میلان در سال 2021 و پیوستنش به اینتر تحمل کرد.

هواداران میلان و حتی ستاره سوئدی وقت‌ آنها زلاتان ابراهیموویچ دو سال پیش چالهان‌اوغلو را به خاطر ترک تیم قهرمان و پیوستن به نراتزوری مسخره کردند و از آن روز حملات‌شان به ملی‌پوش ترکیه‌ای ادامه پیدا کرد. انتظار می‌رفت حداقل با قهرمانی اینتر، میلانی‌ها برای مدتی دست از سر چالهان‌اوغلو بردارند اما درست عکس این اتفاق رخ داد و در فضای مجازی با القابی همچون «دلقک» و «خائن» به او توهین کردند. این بار اما چالهان‌اوغلو پاسخی جالب به آنها داد. او در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام تصویری از خود در کنار جام قهرمانی سری A و یک هدفون روی گوش‌هایش گذاشت تا نشان دهد به آنچه هواداران میلان پشت سرش فریاد می‌زنند، توجهی ندارد. در کنار این تصویر پیامی با این مضمون هم درج شده است: «همیشه خونسرد، همیشه صبور، همیشه متمرکز و حالا پاداش».

اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری

چالهان‌اوغلو در تمام رقابت‌های فصل جاری 36 بازی برای اینتر انجام داده و 13 گل نیز به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • خطیر:واگذاری استقلال بزرگ‌ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • پاسخ جالب چالهان‌اوغلو به میلانی‌ها پس از قهرمانی اینتر+ عکس
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس