Web Analytics Made Easy - Statcounter

پذیرش دانشجوی روزانه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مقایسه با سال گذشته 22 درصد رشد داشته است.

به گزارش ایسنا، این دانشگاه به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین دانشگاه‌های کشور از طریق رقابت تنگاتنگ در کنکور سراسری پذیرش دانشجو انجام می‌دهد.

پذیرش متقاضیان ورود به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در رشته پزشکی نظیر سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی از طریق کنکور سراسری صورت می‌پذیرد و پذیرش در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال تحصیلی 98-97 برای متقاضیان دوره روزانه (آموزش رایگان) در قیاس با پذیرش در سال تحصیلی گذشته (97-96) افزایش 22 درصدی داشته که بیشترین پذیرش دانشجوی رشته پزشکی در کل دانشگاه‌های کشور در این دانشگاه است و در دفترچه‌های کنکور سراسری قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افزایش جایگزین پذیرش دانشجو برای پردیس خودگردان یا همان شهریه‌پرداز در سال جاری شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، پیش از این یکی از مخاطبان برنامه‌های زنده تلویزیونی ادعای فروش صندلی آزاد در این دانشگاه را مطرح کرده بود که این موضوع توسط دانشگاه تکذیب شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۲۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت

پرویز داوودی معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی صبح امروز پنجشنبه دار فانی را وداع گفت.   به گزارش مهر؛ پرویز داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد. وی دکتری اقتصاد را در سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا دریافت کرد.   او استاد اقتصاد در دانشگاه شهید بهشتی بود. داوودی پیشتر مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه بود. وی مدتی نیز در دوران ریاست جمهوری اکبر هاشمی رفسنجانی، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی بود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت
  • دانشجوی باکیفیت هرجا که باشد باید حمایت شود
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • علوم پزشکی کردستان در مقطع دکترای پزشکی مولکولی دانشجو می‌پذیرد