Web Analytics Made Easy - Statcounter

پذیرش دانشجوی روزانه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مقایسه با سال گذشته 22 درصد رشد داشته است.

به گزارش ایسنا، این دانشگاه به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین دانشگاه‌های کشور از طریق رقابت تنگاتنگ در کنکور سراسری پذیرش دانشجو انجام می‌دهد.

پذیرش متقاضیان ورود به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در رشته پزشکی نظیر سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی از طریق کنکور سراسری صورت می‌پذیرد و پذیرش در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال تحصیلی 98-97 برای متقاضیان دوره روزانه (آموزش رایگان) در قیاس با پذیرش در سال تحصیلی گذشته (97-96) افزایش 22 درصدی داشته که بیشترین پذیرش دانشجوی رشته پزشکی در کل دانشگاه‌های کشور در این دانشگاه است و در دفترچه‌های کنکور سراسری قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افزایش جایگزین پذیرش دانشجو برای پردیس خودگردان یا همان شهریه‌پرداز در سال جاری شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، پیش از این یکی از مخاطبان برنامه‌های زنده تلویزیونی ادعای فروش صندلی آزاد در این دانشگاه را مطرح کرده بود که این موضوع توسط دانشگاه تکذیب شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۲۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۱۰۰۰ دانشجوی کارشناسی در پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش بالغ بر یک هزار نفر در دانشگاه پیام نور این استان است.

«ارسلان بی نیاز» با اشاره به اینکه درحال حاضر پنج هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۶ مرکز و واحد فعال در سطح استان تحصیل می کنند، گفت: به دنبال اعلام نتایج تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ توسط سازمان سنجش آموزش کشور ۵۱ هزار نفر از داوطلبان ورود به دانشگاه در سراسر کشور در مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور پذیرفته شده‌اند که بالغ بر یک هزار نفر از این تعداد مربوط به دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی، افزایش ۱۸ درصدی  قبولی در دانشگاه پیام نور را بیانگر علاقه و اعتماد مردم به این دانشگاه به عنوان و اظهار کرد: نوع آموزش ترکیبی(مجازی و حضوری)، شهریه کم و انتقال آسان به محل زندگی و کار، تعیین محل آزمون با انتخاب دانشجو در هر شهر مورد درخواست را از دیگر محاسن و مزایای تحصیل این دانشگاه است.

بی نیاز تصریح کرد: ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری از تاریخ  ۲۶اسفندماه ۱۴۰۲تا ۱۴فروردین ۱۴۰۳ در سایت جامع آموزشی گلستان به نشانی اینترنتی https://reg.pnu.ac.ir انجام می شود.

وی بیان کرد : تاریخ انتخاب واحد پذیرفته شدگان جدید از تاریخ ۱۵ تا ۲۸ فروردین و تاریخ درخواست مهمان برای این دسته از پذیرفته شدگان نیز ۱۵ تا ۲۶ فروردین خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت شیوع سرطان در ایران/ ۶۰ درصد سرطان‌ها قابل پیشگیری است
  • صدور و تمدید حدود۳۰۰ مجوزبهداشتی ساخت در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • تلاش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برای رفع دغدغه‌های پرستاران
  • بارگذاری اطلاعات ۴ هزار دانشجوی شهید در فضای دیجیتال
  • اطلاعات ۴ هزار دانشجوی شهید در فضای دیجیتال ثبت شد
  • اطلاعات ۴۰۰۰ دانشجوی شهید در فضای دیجیتال بارگذاری شد
  • درخشش دانشگاه شهید مدنی آذربایجان بر اساس رتبه بندی ISC ۲۰۲۳
  • اطلاعات ۴۰۰۰ دانشجوی شهید در فضای دیجیتال بارگزاری شد
  • پذیرش ۱۰۰۰ دانشجوی کارشناسی در پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت ۲۱ مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ایام تعطیلات نوروزی