Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید جعفر حسینی اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر دپوی انواع مکمل‌های بدن‌سازی قاچاق در زیرزمین یک واحد صنفی در هشتگرد، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت .

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: مأموران پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت گزارش با هماهنگی مقام قضائی به محل موردنظر اعزام و در بازرسی ازآنجا تعداد ۸۶ قوطی پودر مکمل بدن‌سازی و بیش از دو هزار عدد قرص و آمپول نیروزای خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسینی با اشاره به این‌که در این رابطه یک نفر دستگیرشده است، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به همراه کالاهای مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

توقیف ۴ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در ساوجبلاغ

سرهنگ بیژن جنتی نیز از کشف و توقیف چهار دستگاه موتورسیکلت قاچاق در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر تردد چهار دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک در خیابان‌های شهر و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، موضوع تحت پیگیری مأموران کلانتری ۱۱ مرکزی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در ادامه افزود: مأموران پس از شناسایی محل نگهداری موتورسیکلت‌ها با هماهنگی مقام قضائی به آن مکان مراجعه کرده و در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که موتورها به‌صورت قاچاق وارد کشور شده‌اند و فاقد هرگونه مدارک گمرکی هستند.

وی اضافه کرد: ارزش تقریبی موتورسیکلت‌های قاچاق یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کد خبر 4370081

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانده انتظامی البرز قاچاق مکمل های ورزشی بوشهر خبرگزاری مهر گرگان کرمانشاه روز خبرنگار مشهد شیراز شهرکرد یاسوج سانحه تصادف بیرجند کهگیلویه و بویراحمد مجلس شورای اسلامی استانداری ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۲۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف لندکروزر قاچاق (+عکس)

پایگاه اطلاع رسانی پلیس؛سردار” علی اکبر جاویدان” روز سه‌شنبه اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان سیریک در ادامه طرح مقابه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی در محور اصلی میناب به سمت سیریک به یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروزر تک کابین ۴۵۰۰ فاقد پلاک مشکوک شده و دستور توقف دادند.

به گزارش صدای ایران ار ایرنا،وی افزود :راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و مراقبت ، راننده خودرو به سمت بیابان های پشت روستای زیارت تغییر مسیر داده و پس از توقف قبل از رسیدن ماموران با رها کردن خودرو و با توجه به پوشش گیاهی منطقه از محل متواری که خودرو توقیف و در بررسی و استعلام مشخص شد که خودرو فاقد مجوز و قاچاق است.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش خودروی مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی ۶۰ میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: تلاش ماموران برای دستگیری راننده ادامه دارد.



دیگر خبرها

  • توقیف محموله ۱۵۲ تنی کالای قاچاق در ایرانشهر
  • دستگیری باند سارقان قطعات موتورسیکلت در همدان
  • توقیف ۳۴ دستگاه شوتی با ۷۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در بویین میاندشت
  • توقیف لندکروزر قاچاق (+عکس)
  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان