Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛باقری قائم مقام وزیر علوم در مراسم معارفه رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان با تأکید بر ضرورت فراهم شدن زیرساخت‌ها برای توسعه دانشگاه‌های نسل سوم در کشور گفت: ما در وزارت علوم بر این باور هستیم که باید به حوزه فناوری در کنار حوزه پژوهش بیشتر توجه کنیم و لازمه آن برقراری ارتباط پویا بین پارک‌های علم و فناوری و دانشگاه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: حمایت از ایده‌های خلاقانه دانشجویان کارشناسی باید حتما توسط پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد صورت بگیرد.
باقری ادامه داد: افزایش مهارت دانشجویان و فارغ التحصیلان، استفاده از ظرفیت دانشجویان ارشد و دکترا در دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری به عنوان دستیاران آموزشی و پژوهشی، تغییر ضوابط و مقررات در جهت توانمندسازی و پویایی موسسات آموزشی و پژوهشی را از جمله برنامه‌های وزارت علوم می‌باشد.
مهدی کشمیری مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم گفت: جوان گرایی، کسوت مداری، جامعه مداری و پاسخگویی رویکرد وزارت علوم در حوزه پژوهش و فناوری است.
وی با اشاره به اینکه مدیریت استان در توسعه و پیشرفت پارک‌های علم و فناوری بسیار مهم می‌باشد، افزود: نقش مدیران استانی در توسعه پارک‌ها را بسیار حائز اهمیت می‌باشد و این درست نیست که پارک‌های علم و فناوری را صرفا زیر مجموعه وزارت علوم قلمداد کنیم.   رضا قنبری رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان هم در این مراسم گفت: کاری که ما به همراه آقای دکتر علم الهدایی در پارک آغاز کردیم، شبکه سازی اقتصاد دانش بنیان و تولید ثروت مبتنی بر دانش در استان بوده است و این کار را با سرعت بیشتری انشاء الله پیش خواهیم برد.

وی با تقدیر از از ریسک مدیران رده بالا برای به کارگیری نیروی‌های جوان گفت: میانگین سنی بیش از هفتاد درصد مدیران پارک، بین ۳۰ تا ۴۰ سال است.

رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان افزود: مهم‌ترین برنامه‌های دوران جدید مدیریت پارک از جمله افزایش تعامل با دانشگاه، استفاده از دانش در مدیریت و ارزیابی شرکت‌ها بر اساس مدرن‌ترین مدل‌های روز دنیا می‌باشد.

دکتر حسن علم الهدایی، رئیس اسبق پارک علم و فناوری خراسان با اشاره به اینکه مدیریت مشارکتی اخلاق‌مدار و عاطفه مداری را در سیستم مدیریتی خود، طی دوازده سال گذشته داشته ایم، گفت: امروز اگر اقتدار ملی می‌خواهیم، باید توسعه فناوری و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و فناور را به عنوان یک تکلیف شرعی و ملی در نظر بگیریم.
انتهای پیام // م. ا   معرفی رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علم و فناوری اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری و کیفیت زندگی، پرونده مددجویان سالمند استان را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرد.

حسینی هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و افزود: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

دیگر خبرها

  • نشریات دانشجویی روایت‌گر جنبش‌های دانشجویی در حمایت از غزه باشند
  • آشپزی در بیل؛ ایده ای خلاقانه برای پخت غذا در فضای باز (فیلم)
  • بنیاد دانشگاهی فردوسی؛ حامی دانشجویان صاحب ایده 
  • سالنامه پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی منتشر شد
  • اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان حرکت بزرگ اقتصادی را رقم می زند
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن
  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • تعطیلی یک دانشگاه در فرانسه به دلیل اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین
  • دانشگاه تهران رتبه اول همکاری‌های بین‌المللی را دارد