Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@07:48:08 GMT

اجرای رزمایش پدافندغیرعامل در شرکت سیمان شاهرود

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۶۲۸۱۲

اجرای رزمایش پدافندغیرعامل در شرکت سیمان شاهرود

مسئول حوزه بسیج کارگری غدیر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری رزمایش پدافندغیرعامل در شرکت سیمان شاهرود گفت: وجود نظام جمهوری اسلامی خاری در چشم دشمنان است و برای براندازی از هیچ کوششی دست بردار نیستند و، چون نمی‌توانند با گزینه‌های روی میز کاری از پیش ببرند دست به اقدامات ایذایی جهت آسیب رساندن به چرخه تولید و اقتصاد کشور می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این رزمایش پدافند غیرعامل عناصر دست نشانده و مزدور با دریافت برنامه از اربابانشان در صدد اختلال در فرآیند تولید کارخانجات بر می‌آیند و برنامه مخرب نرم افزاری به سیستم plc شرکت سیمان وارد و ایجاد اختلال در راهبری تجهیزات خط تولید و بالطبع توقف تولید و وارد نمودن خسارت به شرکت می‌کنند.
رضا عامری خاطر نشان کرد: این رزماش با همکاری پایگاه مقاومت بسیج فجر و حوزه بسیج کارگری غدیر و عملیات سپاه شاهرود با هدف خارج کردن نرم افزار مخرب از سیستم plc شرکت و تحت کنترل گرفتن اثرات آن به منظور کاهش خسارات مالی و جلوگیری از حوادث احتمالی اجرا شد.
وی با بیان اینکه این رزمایش بصورت تئوری و عملی یا آموزشی و دورمیزی انجام شد گفت: در بحث آموزشی اصول پدافندغیرعامل و پدافند نرم افزاری و نقش آن در بسیج توسط مربیان تشریح شد و سپس رزمایش دورمیزی با درگیر کردن عوامل شرکت و پایگاه بسیج با هدف شناسایی عامل نفوذی و بدافزار و پاکسازی سیستم‌ها انجام شد.
عامری با بیان اینکه اجرای این رزمایش‌ها در راستای آمادگی کارخانجات و شرکت‌ها در مقابله با نفوذ دشمن در پدافندغیرعامل انجام می‌شود افزود: تلاش ما این است تا کارخانجات و شرکت‌ها با این نوع عوامل نفوذ دشمن در سناریوی پدافندغیرعامل آشنا و آمادگی برای مقابله با تهدیدات احتمالی را داشته باشند.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود رزمایش پدافندغیرعامل بسیج کارگری شرکت سیمان شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا شرکت می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رسانه‌های کره جنوبی اعلام کردند که در بحبوحه افزایش تهدیدهای امنیتی از طرف کره شمالی، فرماندهی عملیات سایبری کره جنوبی در رزمایش سایبری چندملیتی به رهبری آمریکا شرکت خواهد کرد.

۹ پرسنل نظامی کره جنوبی در رزمایش برخطِ «پرچم سایبری» که از ۵ تا ۱۱ ماه مه در ایالت ویرجینیا آمریکا برگزار می شود، شرکت خواهند کرد. این رزمایش برای بهبود مهارت های همکاری چند ملیتی در مقابله با تهدیدات سایبری و به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد حملات سایبری دشمن طراحی شده است.

فرماندهی سایبری آمریکا از سال ۲۰۱۱ به منظور بهبود آمادگی واشنگتن، متحدانش و کشورهای شریک برای مقابله با تهدیدات امنیتی برخط این رزمایش را هر ساله انجام می دهد.

این سومین بار است که کره جنوبی در این رزمایش شرکت می کند و این کشور برای اولین بار در سال ۲۰۲۲ به آن ملحق می شود.

در رزمایش امسال درمجموع ۱۸ کشور از جمله کشورهای عضو ائتلاف اطلاعاتی «پنج چشم» متشکل متشکل از آمریکا، انگلیس، کانادا، استرالیا و نیوزلند شرکت می‌کنند.

کد خبر 6097349

دیگر خبرها

  • ایران موفق به تولید زیردریایی هدایت پذیر از راه دور شد
  • اجرای پروژه هوشمندسازی در شرکت فولاد مبارکه
  • تولید زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور توسط دانش‌بنیان‌ها
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا شرکت می‌کند
  • مشارکت کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان