Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@02:16:15 GMT

طرح مجلس برای اختصاص یارانه به کالاهای اساسی

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۶۲۸۱۹

طرح مجلس برای اختصاص یارانه به کالاهای اساسی

رکنا: سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از طرح تعدادی از نمایندگان برای اختصاص یارانه به کالاهای اساسی برای حمایت از اقشار محروم خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی رکنا، محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای‌ اسلامی از طرح جدید پارلمان برای اختصاص یارانه به کالاهای اساسی خبر داد و گفت: طرحی در مجلس از سوی تعدادی از نمایندگان در حال تدوین است که براساس آن سازوکاری فراهم می‌شود که به برخی کالاهای اساسی نظیر گوشت، مرغ، روغن و برنج یارانه اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرایط موجود اقتصادی کشور، اقتضا می‌کند سازوکارهایی فراهم شود تا قدرت خرید مردم افزایش یابد، بنابراین طرح اختصاص یارانه به کالاهای اساسی باید در دستورکار دولت و مجلس قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اضافه کرد: اولویت نمایندگان مجلس در طرح تخصیص یارانه به کالاهای اساسی با خدف کمک به اقشار آسیب‌پذیر و محروم است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: پیش‌نویس طرح اختصاص یارانه به کالاهای اساسی تدوین شده و پس از نهایی شدن، در دستور کمیسیون برنامه و بودجه قرار می‌گیرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اقتصادی کالاهای اساسی کمیسیون برنامه بودجه یارانه مجلس حمایت عکس روزنامه زن من زندگی فیلم اخبار تهران حوادث حوادث تهران ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ها در سال ۱۴۰۳/ اعلام جزییات مصوبه دولت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به جدول شماره ۱۴ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور (بخش دوم- جداول) با عنوان «جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه ها (تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۳) »، با تصویب این جدول موافقت کردند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901331

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ ها در سال ۱۴۰۳
  • مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک موافقت کرد
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ها در سال ۱۴۰۳/ اعلام جزییات مصوبه دولت
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • موافقت مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • لایحه بودجه و برنامه در دستورکار مجلس/اسامی غایبان جلسه