Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@05:50:27 GMT

تعطیلی آرامستان دارالرحمه شیراز

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۶۲۹۱۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: نهایت زمان خدمت رسانی آرامستان دارالرحمه تا دو ماه آینده است و با تکمیل ظرفیت این آرامستان، خدمات آن به طور کامل تعطیل می‌شود.
محمد رضا محمد حسن پور اظهار داشت: با تکمیل ظرفیت این مکان، آرامستان احمدی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن‌پور اظهار کرد: مراحل ساخت و ساز از قبیل: سردخانه و سایر موارد فنی در دار­الرحمه بهشت احمدی در حال پایان است؛ و‌ی گفت: زیرساخت‌های ترافیکی در جاده‌های سعدی و دروازه قرآن برای بهبود دسترسی به این مکان آماده شده است. حسن‌پور  گفت: با تعطیلی کامل آرامستان دارالرحمه هیچ­‌گونه خدمات سردخانه در این مکان ارائه نخواهد شد و کسانی که از قبل در این آرامستان قبر خریداری کرد ه­‌اند، پس غسل و کفن در آرامستان احمدی به دارالرحمه منتقل می‌­شوند.
معاون خدمات شهری شهرداری شیراز تصریح کرد: آماده سازی مسیر دروازه قرآن و ساخت زیرگذر در این مسیر بر عهده اداره راه و شهرسازی و آماده سازی جاده سعدی بر عهده شهرداری شیراز است.
وی تاکید کرد: پیش‌بینی می‌شود با اتمام کار در این مسیرها، آرامستان کلانشهر شیراز تا دو ماه آینده به طور دائم منتقل شود.
آرامستان بهشت احمدی در کیلومتر ۱۳ جاده شیراز به خرامه در اراضی مشهور به دریمه واقع شده است و برای رفاه حال شهروندان و تسهیل عبور و مرور به این آرامستان، با همکاری سازمان اتوبوسرانی شهرداری شیراز دو دستگاه اتوبوس در مسیر ایستگاه سعدی به آرامستان بهشت احمدی در حال ارائه خدمات است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تعطیلی آرامستان فارس شیراز خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۲۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد

مهدی قلندری ضمن تبریک سالروز تولد شیخ بهایی که به عنوان روز معماری در ایران نامگذاری شده است، بیان کرد: همزمان با روز معمار، دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز آغاز به کار کرد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز هدف از تاسیس این دبیرخانه را ایجاد زمینه‌ای برای خلق ایده‌های و استعداد‌های نوآورانه برای ارتقای فضا‌های عمومی، توسعه پایدار و استفاده بهینه از منابع معماری و شهرسازی دانست.

او تاکید کرد: از این پس تمامی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز ابتدا در این دبیرخانه ثبت و فرایند برگزاری مسابقه توسط این معاونت انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد
  • از بزرگترین پارک آبی کشور در شهر شیراز چه می‌دانید؟
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • احداث قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • ایجاد قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد