Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفرات برتر دهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در حیطه‌های استدلال بالینی، آموزش پزشکی، تفکر علمی در علوم پایه، فلسفه پرشکی و کارآفرینی در دو بخش انفرادی و گروهی با حضور معاون آموزشی وزیر بهداشت و رییس دهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تجلیل شدند.

به گزارش ایسنا، در حیطه استدلال بالینی در بخش انفرادی، محمد امیری از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، پیام ریاحی سامانی و امیرسالار نوربخش از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و رضوان آقایی پور از دانشگاه علوم پزشکی لرستان صاحب مدال طلا شدند؛ همچنین پیام ریاحی سامانی، ملیکا صمدی، امیرسالار نوربخش و علی حاجی هاشمی از منطقه 7 آمایشی مدال طلای حیطه استدلال بالینی گروهی را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بخش انفرادی حیطه آموزش پزشکی الهام دانش پرور، پوریا رستم زاده و نگارسادات احمدی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و در بخش گروهی حیطه آموزش پزشکی، سعیده فرشباف، صبا مهرتبار و نگار تلسچیان تبریزی از منطقه 2 آمایشی کشور، صاحب مدال طلا شدند.

در بخش انفرادی حیطه تفکر علمی در علوم پایه، مبینا قاسمی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ستاره سلطانی از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، امیرمحمدزاده از دانشگاه علوم پزشکی تبریز و فریده حاتمی از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و در بخش گروهی این حیطه نیز مبینا قاسمی، جواد خانعلی، محمدرضا اذانگوخیاوی و ملیکا برومند صبور حائز رتبه اول و مدال طلا شدند.

در حیطه فلسفه پزشکی در بخش انفرادی، محمدعلی رنگین کمان از دانشگاه علوم پزشکی تهران، ارسلان نظری از دانشگاه علوم پزشکی یزد و سجاد نوروزی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و در بخش گروهی آذر قاسمی، محمد دهقان نژاد و آرشام امجدیان از منطقه 3 آمایشی توانستند مدال طلا را از آن خود کنند.

مدال طلا در بخش انفرادی حیطه کارآفرینی به کسری حاتم‌پور گراویانی، فرشاد شاه کرمی و صفورا دری از دانشگاه علوم پزشکی تهران و در بخش گروهی به سارا صفایی، هانیه سیاوشی، محمدعلی محمدی و حامد فرزانه از منطقه 8 آمایشی رسید.

در بخش انفرادی حیطه مدیریت نظام سلامت نیز فرید علی‌نژاد از دانشگاه علوم پزشکی تبریز، نیما قاسمی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و محمود خدادادگی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و در بخش گروهی نیز محمدحسین عسگردون، عاطفه بهکار، زهرا فولادی و مصیب سلیمانی از منطقه 10 آمایشی صاحب مدال طلا شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایات اسرائیل در نوار غزه برگزار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های کشور این هفته در حمایت از خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

در همین راستا تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رئیس این دانشگاه، معاونین، مدیران و کارمندان و دانشجویان بین‌الملل دانشگاه بعد از ظهر امروز برگزار شد.

در ادامه تصاویر این تجمع را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • حضور ۷۵ دانشگاه ایرانی در میان برترین های آسیا در رتبه‌بندی تایمز
  • ۷۳ دانشگاه ایرانی جز برترین‌های دانشگاه‌های آسیا
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور در اولین دوره اعطای جایزه «شیخ مفید»
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد