Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@17:21:18 GMT

حریق در کارآگاه چوب بری مهار شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۶۳۱۵۵

حریق در کارآگاه چوب بری مهار شد

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرگلستان گفت: حریق گسترده کارگاه چوب‌بری در شهرگلستان با تلاش مأموران 9 ایستگاه آتش‌نشانی مهار شد ایران آنلاین/ نیمه شب گذشته یک کارگاه چوب‌بری در خروجی شهرگلستان از سمت اسلامشهر دچار حادثه آتش سوزی شد که در نهایت با تلاش و مبارزه نفس‌گیر آتش‌نشانان بهارستانی، حریق گسترده این کارگاه مهار شد خوشبختانه به کسی آسیب نرسید ولی آتش سوزی سبب وارد آمدن خسارت فراوان به صاحب آن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد سلگی سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرگلستان در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات حادثه فوق، عنوان داشت: حادثه آتش‌سوزی کارگاه چوب‌بری به دلیل بی‌احتیاطی کارگران این کارگاه بوده که سبب آتش سوزی و وارد آمدن خسارت هنگفتی به صاحب کارگاه مذکور شده است. وی در ادامه با بیان اینکه آتش‌نشانان شهرستان بهارستان شب گذشته بزرگ‌ترین آتش سوزی ۵ ماهه اخیر سال را مهار کردند، تبیین کرد: در مجموع ۹ ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات خود پس از شش ساعت تلاش مداوم توانستند، این آتش سوزی مهیب را کنترل کنند. سلگی به اینکه ماموران آتش‌نشانی پس از اطلاع از وقوع حادثه به سرعت در محل حاضر شده و اقدام به عملیات امدادی کردند، اشاره کرد و بیان داشت: این حادثه تنها خسارت مالی برجای گذاشته و خوشبختانه به هیچ کس آسیب جانی نرسیده و میزان خسارات وارده نیز در حال بررسی توسط کارشناسان است. وی همچنین باتاکید بر گستردگی حریق کارگاه چوب‌بری، تشریح کرد: شدت آتش به قدری گسترده بود که مجبور شدیم برای پشتیبانی آب از تهران کمک بگیریم، تا بتوانیم حریق این کارگاه را هرچه سریعتر مهار کنیم. سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرگلستان درپایان باتوجه به ضرورت نصب امکانات اولیه اطفاء حریق در کارگاه‌های شهرگلستان، افزود: متاسفانه تعداد زیادی از صاحبان کارگاه‌های صنعتی منطقه با نصب تجهیزات اولیه اطفاء حریق رابطه خوبی ندارند که این موضوع واقعاً جای تاسف دارد.آتش نشانی

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین

رضا معروفی افسرکشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: طی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۱:۳٠ دقیقه بامداد جمعه ۷ اردیبهشت از آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی واقع در خیابان شهدای قزوین خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکیپ اطفاء حریق از ایستگاه ۳مولوی این سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

معروفی اضافه کرد: آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسایی کانون حریق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترین خسارت ممکن و تخلیه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ایمن سازی کردند.

وی افزود: علت بروز آتش سوزی از سوی کارشناسان علل حریق سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در دست بررسی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد