Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عادل آذر ظهر پنج شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان گفت: تفکر نظارت مستمر پیشگیرانه، هدایتگرانه و مقتدرانه را از قانون اساسی گرفته‌ایم.

رئیس دیوان محاسبات کشور بابیان اینکه مقام معظم رهبری تایید کرده اند دستگاه های نظارتی مانع اجرا امور نشوند به شرط اینکه منجر به فساد نشود، گفت: مدیران خط مقدم اجرا و توسعه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به مدیران بابیان اینکه دیوان محاسبات و دستگاه های نظارتی استان را مشاور خود بدانید و مشکلات را با آنها در میان بگذارید، گفت: طبق ارزیابی ها استان همدان در بین استان های با تراز خوب قرار می گیرد و بین استان های بالای خوب است.

آذر بابیان اینکه وحدت در استان همدان ارزشمنداست چراکه اختلافات انرژی را می گیرد و نمی گذارد کاری انجام شود، گفت: در پاکی و دلسوزی مدیران استان همدان تردیدی نیست.

تکمیل می شود ...

کد خبر 4370137

منبع: مهر

کلیدواژه: دیوان محاسبات شورای برنامه ریزی عادل آذر بوشهر گرگان خبرگزاری مهر کرمانشاه روز خبرنگار مشهد شیراز شهرکرد یاسوج سانحه تصادف بیرجند کهگیلویه و بویراحمد مجلس شورای اسلامی استانداری ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات مردم با کار میدانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ حیدری در جلسه شورای اداری استان گفت: مهمترین موضوع دستورکار دستگاه‌های اجرایی استان، جهش تولید و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در این حوزه است و خواسته‌های مورد نظر ایشان در راس سیاست‌ها و برنامه‌های دولت قرار دارد.
حیدری به لزوم وحدت و همدلی میان مدیران و دستگاه‌ها دررفع موانع اشاره و بر ارتباط مدیران با مردم و حضور آنان در میان مردم تاکید کرد.
وی بر آمادگی مدیران دستگاه‌های اجرایی در هر موقعیت و شرایطی تاکید کرد و گفت: مدیران باید با آمادگی کامل هدایت شرایط را بر عهده بگیرند و به صورت جهادی فعالیت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاههای اجرایی برای برگزاری روز جهانی قدس
  • دیدار نوروزی مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با مدیرکل دیوان محاسبات استان
  • بازدید رئیس کل دیوان محاسبات از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری 
  • بازدید دستغیب از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور
  • تبیین مبانی شعار سال برای مدیران دستگاه های اجرایی استان
  • حل مشکلات مردم با کار میدانی
  • جهش تولید با همت مدیران اجرایی، شدنی است
  • انجام ۱۷۰ بازدید نظارتی از مراکز گردشگری همدان
  • جهش تولید با همت مدیران اجرایی شدنی است
  • دیوان محاسبات می‌تواند به حل مسائل خوزستان کمک کند