Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-16@08:58:50 GMT

بازداشت مدیرعامل موسسه کاسپین تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۶۳۷۱۲

بازداشت مدیرعامل موسسه کاسپین تکذیب شد

پول‌نیوز - خبر بازداشت مدیران موسسه اعتباری کاسپین که با عنوان «بازداشت مدیران سه موسسه مالی و اعتباری» در برخی پایگاه های خبری و فضای مجازی انتشار یافته است، شدیدا تکذیب شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، با توجه به انتشار خبر یاد شده از سوی برخی پایگاه های خبری به نقل از آقای نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، علی نعیمی مدیر عامل موسسه این مطلب را تکذیب و اعلام نمود حق پیگیری موضوع از طریق مجاری قانونی برای موسسه محفوظ می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



موسسه اعتباری کاسپین ضمن تبریک روز خبرنگار (هفدهم مرداد ماه) به همه خبرنگاران محترم و اصحاب رسانه، اکنون که موسسه کاسپین درحال تعیین تکلیف سپرده های اکثریت قریب به اتفاق سپرده گذاران تعاونی های منحله هشتگانه می باشد، انتظار دارد مسئولین محترم و برخی رسانه ها به جای تشویش اذهان عمومی، با انتشار اخبار واقعی و تنویر افکار عمومی، همراهی نمایند تا سپرده گذاران عزیز در کمال آرامش بتوانند به حقوق حقه خود نایل گردند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: موسسه اعتباری کاسپین بازداشت مدیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخوهایی که قرار بود به ایران بیاید، سر از کجا درآورد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اواخر بهمن ماه سال گذشته بود که رویت یک ماکت از نوع جنگنده سوخو ـ ۳۵ در پایگاه عقاب ایران خبرساز شد. رسانه‌های غربی از جمله نیویورک تایمز انتشار تصاویر ماهواره‌ای در این زمینه را آماده سازی و مقدمه‌ای برای دریافت این جنگنده از سوی ایران تلقی کردند.

در همین برهه زمانی بود که رسانه‌های صهیونیستی از جمله تایمز آو اسرائیل با اتکا به مقامات اطلاعاتی غرب با انتشار خبری مدعی شدند که روسیه خود را برای ارسال ۲۴ فروند جنگنده سوخو ـ ۳۵ به ایران در آینده‌ای نزدیک مهیا می‌کند. یعنی جنگنده‌هایی که در ابتدا قرار بود برای مصر تامین شود اما به نوشته این رسانه، آمریکا مانع نهایی شدن این توافق شده است.

تا به امروز اما دریافت سوخو ۳۵ از روسیه به تعویق افتاده‌است و در حالی که خبری از سوخو ۳۵‌های روسیه در ایران نیست اما تحویل اولین دسته از جنگنده‎ های سوخو Su-۳۵S به نیروی هوایی روسیه در سال ۲۰۲۴ صورت گرفته‌است.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894548

دیگر خبرها

  • ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور تکذیب شد
  • بزرگترین شهرک صنعتی اردبیل بازسازی می‌شود
  • ممنوعیت واردات گوشی‌های دکمه‌ای تکذیب شد
  • زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی ناحیه صنعتی نیر تکمیل می‌شود
  • موسسه امنیتی رژیم صهیونیستی: آمریکا و اسرائیل نتوانستند مانع حمله ایران شوند
  • خشم مدیرعامل ملوان؛ در بازی پرسپولیس به داوری باختیم!
  • زیرسازی و آسفالت‌ خیابان اصلی ناحیه صنعتی نیر به پایان می‌رسد
  • سوخوهایی که قرار بود به ایران بیاید، سر از کجا درآورد؟
  • مدیرعامل ملوان: در بازی پرسپولیس به داوری باختیم!
  • ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای خط انتقال آب زمینی و هوایی ناحیه صنعتی نیر