Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم جان بابایی ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از بخش های مختلف بیمارستان معین نفت زینبیه شهر خورموج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش داریم همه شهرهای استان را ببینیم و ضمن بررسی کمبودها و کاستی هایی که هست از پروژه های نیمه کاره ای که باید افتتاح شود نیز بازدیدی داشته باشیم.

وی افزود: تعداد ۶۰ پروژه در حوزه بهداشت و درمان در سطح استان بوشهر ظرف یک ماه آینده افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از افزودن تعداد ۴۴ تخت جدید به ظرفیت بیمارستان معین نفت زینبیه خورموج به عنوان تنها سایت سنترال تروما در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر با تعداد ۷۳ تخت در این بیمارستان خدمات دهی صورت می گیرد که به زودی این تعداد به ۱۱۷ تخت افزایش می یابد.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: چنانچه راه اندازی سایت سنترال ترومای بیمارستان معین نفت خورموج محقق شود، تنها سایت سانت تروما در استان بوشهر خواهد بود که باعث جذب متخصصین ارتوپد، جراح نوروسرجری و مغز و اعصاب و همچنین چشم پزشک نیز خواهد شد که می تواند بیماران سایر شهرستان های همجوار را نیز تحت پوشش خدمات درمانی خود قرار دهد.

جان بابایی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای افزایش ظرفیت بخش آی سی یو بیمارستان زینبیه بیان داشت: پروژه ساخت بخش آی سی یو بیمارستان معین نفت شهر خورموج با ظرفیت تعداد ۶ تخت در متراژ ۴۲۰ مترمربع آغاز شده و در حال حاضر نیز با تعداد ۲ تخت آی سی یو به بیماران خدمات درمانی ارائه می دهد. 

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به افزودن بخش ان آی سی یو به بیمارستان زینبیه شهر خورموج گفت: به زودی مراحل احداث فضایی به مساحت ۲۱۰ مترمربع جهت راه اندازی تعداد ۲ تخت آی سی یو نوزادان و تعداد یک تخت مراقبت Post ICU آغاز می گردد.
 

کد خبر 4370143

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمارستان معاون درمان وزارت بهداشت بوشهر گرگان خبرگزاری مهر کرمانشاه روز خبرنگار مشهد شیراز شهرکرد یاسوج سانحه تصادف بیرجند کهگیلویه و بویراحمد مجلس شورای اسلامی استانداری ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۳۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی زاهدان، محمدکاظم مؤمنی، افزود: براساس ابلاغ وزارت بهداشت تمامی بیمارستان‌های دولتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موظف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیص و درمانی، دارو و ترخیص کودکان زیر هفت سال که دارای بیمه هستند را به صورت رایگان انجام دهند.

وی ادامه داد: خدمات دارویی قابل ارائه به کودکان زیر هفت سال که به صورت سرپایی در بیمارستان‌ها انجام شود، رایگان نیست.

مؤمنی تصریح کرد: رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال، گامی بلند برای حمایت از آینده سازان مملکت و خانواده‌های آنان است.

وی گفت: کودک تا هفت سالگی در معرض خطر انواع بیماری‌ها قرار دارد که ممکن است برخی از این بیماری‌ها را تا آخر عمر به همراه داشته باشد، بر همین اساس باید درمان در دوران کودکی آغاز و به پیشگیری از بروز بیماری‌ها کمک شود.

کد خبر 6097752

دیگر خبرها

  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین