Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ياسوج- ايرنا- نماينده ولي فقيه در کهگيلويه و بويراحمد گفت: براي دفاع از آرمان هاي انقلاب اسلامي پاسخ هاي معقول و مبتني بر منطق به نسل جديد ارائه شود زيرا که قشر جوان امروز دوران پيروزي انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده و لازم است که با مطالب باورپذير آنان را آگاه کرد.

به گزارش ايرنا، آيت الله سيد شرف الدين ملک حسيني روز پنجشنبه در نشست شوراي سياستگذاري و راهبري چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در ياسوج، اظهار داشت: جوانان امروز بايد بدانند که چه تحولي در کشور رخ داده و چگونه انقلابي شکل گرفته است که اين مهم با تبيين و توصيف مناسب و استفاده از ابزار دقيق تبليغ به دست مي آيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: انقلاب اسلامي در تمامي برهه ها و در همه حوزه ها از جمله اقتصادي، سياسي، اجتماعي و در عرصه بين المللي تحول ايجاد کرده است.
آيت الله ملک حسيني بيان کرد: اين انقلاب در دوران سياهي شکل گرفت در زماني که بسياري بر اين گمان بودند که اسلام در حال نابودي است اما ناگهان با تدبير يک انسان و همراهي مردم به وجود آمد.
وي عنوان کرد: توصيف انقلاب اسلامي نيازمند مولفه هايي از جمله واقعيت گرايي، شناخت زبان مخاطب و استفاده از زبان مناسب، جرات و جسارت دفاع تمام عياراز آرمان هاي انقلاب و ارائه پاسخ هاي معقول به افراد جامعه است.
ملک حسيني اظهار داشت: دشمنان براي ضربه زدن به نظام و انقلاب به دنبال برجسته کردن مشکلات ايران و محدود جلوه دادن موفقيت هاي آن در چهار دهه اخير هستند.
نماينده ولي فقيه در کهگيلويه و بويراحمد تصريح کرد:: توطئه هاي روز افزون دشمنان بر ضد ملت ايران ضرورت برگزاري بزرگداشت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را بيش از پيش آشکار مي کند و اين زمان فرصتي مناسبي براي بيان موفقيت هاي کسب شده توسط انقلاب اسلامي است.
وي ابراز داشت: شعار برنامه ها و جشن هاي چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي «افتخار به گذشته و اميد به آينده» است.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي کهگيلويه و بويراحمد نيز گفت: محور برنامه ها و جشن هاي چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در کهگيلويه و بويراحمد تبيين دستاوردهاي انقلاب، ارائه کارنامه عملکرد 40 ساله نظام و پاسخ به سئوال ها و شبهات نسل جوان است.
حجت الاسلام سيد جواد خاضع اظهار داشت: هم اينک در فضاي مجازي و شبکه هاي اجتماعي شبهات گسترده اي توسط دشمنان در حال ارائه شدن به جوانان اين مرز و بوم است که بايد با تبيين و توصيف درست از انقلاب توطئه هاي دشمن را خنثي کرد.
وي افزود: شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي نهادي انقلابي بوده و در خط مقدم عرصه تبليغات اسلامي است و به عبارتي نقش موذن انقلاب را ايفا مي کند.
وي با اشاره به اقدامات فراجناحي اين نهاد ابراز داشت: تاکنون نيز تلاش شده که انسجام در ميان جناح هاي مختلف سياسي حفظ شود.
شوراي سياستگذاري و راهبري چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در کهگيلويه و بويراحمد داراي 12 کارگروه و زيرمجموعه است.
9868/1662
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در این مراسم جناب آقای دکتر قدیانی رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی ضمن خیر مقدم به بررسی ابعاد شخصیتی علامه بزرگ شهید مطهری پرداختند و در ادامه گزارش مختصری از فعالیت دانشگاه در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری در یک سال اخیر ارائه کردند.
سپس میهمان ویژه مراسم جناب آقای دکتر سعدالله زارعی از کارشناسان خبره حوزه بین الملل و به ویژه غرب آسیا بیاناتی را پیرامون تحولات اخیر منطقه مطرح کردند.
در این همایش ، بسیج دانشجویی بیانیه‌ای در راستای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و همینطور دفاع جانانه دانشجویان دانشگاه‌های هاروارد و کلمبیا از مردم مظلوم و بی دفاع غزه آماده کردند که متن بیانیه توسط یکی از دانشجویان فعال بسیج دانشجویی قرائت شد.
در پایان ، رئیس دانشگاه از استادان برتر گروه‌های مختلف آموزشی تجلیل کرد.
همچنین دانشجویان طوماری در محکومیت جنایات و برخورد وحشیانه پلیس آمریکا با دانشجویان بصیر و بیدار آمریکا و همینطور همبستگی با مردم مظلوم و بی دفاع غزه امضاء کردند.

دیگر خبرها

  • ماهیت واقعی تمدن غرب برای جوانان تبیین شود
  • تلاش برای رفع ابهام‌ها و اجرای کامل توافق اسفند ۱۴۰۱
  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند