Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@15:11:55 GMT

کرمان دبیرخانه منطقه هشت دانشگاه پیام نور کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۶۴۰۰۸

کرمان دبیرخانه منطقه هشت دانشگاه پیام نور کشور شد

به گزارش ایرنا ، محمد هادی امین ناجی شامگاه چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه روسای دانشگاه پیام نور استان کرمان ، مسئولیت اداره و سیاست گذاری سه استان بزرگ و پهناور کرمان ، سیستان و بلوچستان و هرمزگان در قالب منطقه هشتم را بسیار خطیر و داری اهمیت ویژه خواند و گفت: این مسئولیت مهم جز با همدلی و استفاده از همه پتانسیل های موجود مقدور نیست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی حضور چهره های شاخص علمی و فرهنگی در این سه استان را مایه دلگرمی و وسیله دست یافتن به این هدف بزرگ دانست و اظهار داشت : دانشگاه پیام نور کیفیت گرایی و تعمیق آموزش عالی در کشور را دنبال می کند.
امین ناجی ادامه داد: دانشگاه پیام نور در سالهای گذشته به خوبی توانسته بار کنکور را از دوش جامعه بردارد و سیاست استانی شدن دانشگاه در سالهای قبل در همین راستا بوده ، اما امروز که مساله بالا بردن کیفیت درآموزش عالی کشور مطرح است که سیاست منطقه ای شدن در این خصوص بسیار راهگشا و مفید خواهد بود .
معاون فرهنگی ، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه از تفویض اختیارات بیشتر به مراکز دانشگاهی خبر داد و گفت : مراکز باید نقش اجرایی پر رنگ تر و قدرت پاسخگویی بیشتری به ارباب رجوع داشته باشند و شرایط باید به گونه ای اصلاح شود که دانشجوی دانشگاه برای برآوردن کمترین نیاز خود به مراکز استانها مراجعه نکند و این خود رضایت مندی ارباب رجوع را به دنبال دارد .
امین ناجی از آسان تر شدن پرداخت شهریه ها خبر داد و افزود: تخصیص وام های قرض الحسنه با هماهنگی بانک های عامل و استفاده از پتانسیل بنیاد علوی کشور در همین راستا انجام می گیرد .
معاون فرهنگی ، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در خصوص سیاست های فرهنگی دانشگاه نیز گفت :امروز بیش از هر زمان نیازمند اشاعه رفتارهای فرهنگی هستیم و انتظار داریم هر استان بتواند یک رفتار مطلوب فرهنگی برای خود تعریف کرده و این رفتار فرهنگی را در مجموعه خود نهادینه کند .
رییس دانشگاه پیام‌نور استان کرمان‌ در این آیین به چهار شاخص توسعه هر مجموعه اشاره کرد و گفت :اصول چهارگانه انطباق، مشارکت، شفافیت و نقد و نظر اگر در هر مجموعه نهادینه شوند سبب رشد و شکوفایی آن مجوعه خواهند شد.
علیرضا محدثی زرندی افزود: در دوران مسئولیت خود به این اصول پایبند بوده و همه توان خود رادر راستای اعتلای سه استان پهناور کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان، با همکاری همه اعضای علمی و اداری به کار خواهم بست .
طی آیینی با حضور معاون دانشگاه پیام نور کشور و برخی از مسئولان استان علیرضا محدثی به عنوان ‌رییس منطقه هشت دانشگاه پیام‌نور کشور و سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمان معرفی شد.
9767/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان شاخص علمی و فرهنگی معارفه رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۶۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور وزیر امور اقتصاد در مشهد برگزار شد، اروند در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را در بین مناطق آزاد کشور کسب کرد.

بر اساس ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، آی تی و منابع انسانی مناطق آزاد اروند و ارس در بین مناطق آزاد حائز کسب مقام برتر شدند.

سهولت کسب کار، جذب سرمایه گذار و دیگر معیارها، ۳ منطقه ویژه و دو منطقه آزاد توانستند عنوان برتری را به خود اختصاص دهند.

طی نامه حجت اله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد به ریاست محترم جمهور و بر اساس امتیازات به دست آمده اروند و ارس به عنوان مناطق سبز انتخاب شده بودند و در این همایش توسط وزیر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ادامه نیز و با توجه به عناوین به دست آمده در حوزه های مختلف، از علی زارعی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • پیام محمدعلی اسلامی ندوشن به خاتمی چه بود؟ / شاهنامه نمی گذارد ایران در خواب غفلت باقی بماند / ادیبان و فیلسوفان بزرگی که عامل تهاجم فرهنگی اعلام شدند
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • تسهیلات خوبی برای درمان ناباروری در استان کرمان اختصاص دادیم
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • فرهنگ مشترک؛ سرمایه دو ملت